تبیان، دستیار زندگی
بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران از بی‌توجهی وزارت ورزش به افتخاراتی كه در یكسال اخیر كسب كرده است،گلایه كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلایه‌های بانوی طلایی دوومیدانی ایران


بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران از بی‌توجهی وزارت ورزش به افتخاراتی كه در یكسال اخیر كسب كرده است،گلایه كرد.

مریم طوسی

مریم طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: هرچند فدراسیون دوومیدانی حمایت بسیار خوبی را از من داشته است اما من از وزارت ورزش دلگیرم چون با تمام افتخاراتی كه در این مدت كسب كرده‌ام و برای اولین بار توانستم مدال طلای دوومیدانی داخل سالن را در سطح قهرمانی آسیا به دست بیاورم و حتی در آخرین مسابقاتی كه حضور داشتم، توانستم دو نقره و یك طلا بگیرم اما هیچ تقدیری از من صورت نگرفت تا انگیزه‌ای برایم باشد.

وی با اشاره به اینكه تجلیل از قهرمانان زن می‌تواند تاثیر بسزایی در بین دختران ایرانی داشته باشد تا به سوی ورزش حرفه‌ای گام بردارند افزود: انتظار من از مسئولان ورزش بیشتر از این‌ها بود هرچند كه باز هم تاكید می‌كنم فدراسیون در حد بضاعت خود زمانی كه از مسابقات برگشتیم مراسمی را برگزار كرد و از قهرمانان تجلیل كرد.

وی درباره روند آمادگی خود به منظور كسب ورودیه المپیك گفت: از زمانی كه با مربی‌ تمریناتم را آغاز كردم، هدفم این بود كه بتوانم ورودی المپیك را به دست بیاورم و حتی توانستم در مسابقه‌های تایلند دو ثانیه ركورد ایران را بهبود ببخشم و به ورودی المپیك نزدیك‌تر شوم

وی درباره روند آمادگی خود به منظور كسب ورودیه المپیك گفت: از زمانی كه با مربی‌ تمریناتم را آغاز كردم، هدفم این بود كه بتوانم ورودی المپیك را به دست بیاورم و حتی توانستم در مسابقه‌های تایلند دو ثانیه ركورد ایران را بهبود ببخشم و به ورودی المپیك نزدیك‌تر شوم.

طوسی در پایان عنوان كرد: پس از مسابقه‌های لیگ دوومیدانی، دهم و یازدهم تیر در مسابقه‌های ستارگان آسیا قزاقستان حضور خواهم یافت و بسیار امیدوارم كه بتوانم ورودیه المپیك را به دست آورم.

شانس المپیكی دوومیدانی ایران یكی از كسانی بود كه در كنار ورزشكاران المپیكی، هفته‌ی گذشته در فدراسیون پزشكی ورزشی حضور پیدا كرد و تحت معاینات دقیق پزشكی قرار گرفت.

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا