تبیان، دستیار زندگی
جدول روز یازدهم جام یورو 2004 ایتالیا برد و گریست ایتالیا2- بلغارستان یک گلها : پتروف(45 پنالتی)( بلغارستان)، پروتا(48)، کاسانو(90)( ایتالیا) داور: ایوانف(روسیه) اخطار : ماتراتزی( ایتالیا)، تیروف، بجینوف، استوینوف، لازاروف( ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج و جدول روز یازدهم جام یورو 2004

ایتالیا برد و گریست

ایتالیا2- بلغارستان یک

گلها: پتروف(45 پنالتی)( بلغارستان)، پروتا(48)، کاسانو(90)( ایتالیا)

داور: ایوانف(روسیه)

اخطار:ماتراتزی( ایتالیا)، تیروف، بجینوف، استوینوف، لازاروف( بلغارستان)

ایتالیا: بوفون، پانوچی، دل پیرو، کورادی(53 ویری)، نستا، فیوره، کاسانو، زامبروتا، پروتا(68 اودو)، پیرلو، ماتراتزی(83 دی وایو).

سرمربی:تراپاتونی

بلغارستان: زراوکوف، زاگوریچ، بوریمیروف، پتکو، برباتو، فازارو، هریستوف(79 دیمتروف)، پتروف، پازین(64 لوکف)، یانکویچ، استویانوف(46 بجینوف)

سرمربی: مارکوف

صعود اسکاندیناوی ها

دانمارک2- سوئد2

گلها: توماسون(28،66)( دانمارک)، هنریک لارسن(66 پنالتی)، ماتیاس یانسن(89) (سوئد)

داور: مارکوس مرک( آلمان)

اخطار: ادمن، لارسن، کلستروم( سوئد)

دانمارک:توماس سرسن، رنه هنریکسن، مارتین لارسن، نیکولاس یانسن(46 بگلاند)، توماس هلوگ، توماس گراوسن، یسبر گرونشائر، یان دال توماسون، مارتین یورگنسن(57 دنیس رومدال)، ساند، ینسن(66 پولسن)

سرمربی: اولسن

سوئد:ایساکسون، مل برگ، ادمن، نیلسن، لیونبرگ، ابراهیموویچ، لارسن، یاکوبسن، کلسترم(72 ویهلمسون)، اندرسن(81 آلباک)، ماتیاس یانسن

سرمربی:سودربرگ و لاگربک

گیمارژ- دقیقه 93 دیدار ایتالیا- بلغارستان، آنتونیو کاسانو پاس عرضی را به طاق دروازه بلغارستان می دوزد و در شعف پیروزی غرق در شادی به سمت تراپاتونی و نیمکت آتزوری می دود ولی لحظه ای بعد کسی چیزی زیر گوش او نجوا می کند و اشک وسط چهره جوان ایتالیایی می رود. خبر این است که آن طرف سوئد گل تساوی را به دانمارک زده و دو تیم 2-2 با تساوی به کارشان پایان داده اند. همان نتیجه ای که ایتالیایی ها نگرانش بودند. همان نتیجه ای که بوی تبانی می داد. آتزوری می برد و می گرید. ایتالیا هم پشت بند اسپانیا حذف می شود. دانمارک و سوئد هم نتیجه ای را گرفتند که تحت هر شرایطی حذف ایتالیا را موجب می شد. درخشش غیرمنتظره بلغارستان در نیمه اول آنها را با یک گل از روی نقطه پنالتی پیش انداخت. سیمونه پروتا روی یک شلوغی جلوی دروازه  کار را مساوی کرد. در همین حال دانمارک و سوئد با گل روی پای توماسون در دقیقه 28 و سپس پنالتی دقیقه 46 هنریک لارسن یک بر یک مساوی بودند. ایتالیا 45 دقیقه توپ روی دروازه بلغارها می ریزد و گل نمی زند و در این فاصله اسکاندیناوی ها دو گل دیگر هم می زنند تا نتیجه کلیدی 2-2 رقم بخورد و تراپ وسط جشن عزای آتزوری بهانه هایی مشابه جام جهانی مبنی بر تبانی به دست آورد.

جدول گروهC


امتیاز

گل خورده

گل زده

باخت

مساوی

برد

بازی

نام تیم

5

5

5

-

3

2

2

9

8

4

3

1

-

-

-

3

2

2

2

-

1

1

1

-

3

3

3

3

1- سوئد

2- دانمارک

3- ایتالیا

4- بلغارستان