تبیان، دستیار زندگی
د ر حالی که اوضاع تیم ملی کشورمان این روزها خوب است و شاگرد ان کی روش د ر راستای رسید ن به جام جهانی 2018 روسیه با قد رت پیش می روند سرخابی ها حاشیه های فراوانی را تجربه می کنند .
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی آرام ،سرخابی های پر حاشیه

در حالی که اوضاع تیم ملی کشورمان این روزها خوب است و شاگردان کی روش در راستای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه با قدرت پیش می روند سرخابی های پایتخت حاشیه های متفاوتی را تجربه می کنند.

بخش ورزشی تبیان - رضا رستگاری

استقلال و پرسپولیس

قهر بازیکنان سرخابی ها پس از تعویض ،بی پولی ،تغییر وزیر ورزش و احتمال تغییراتی مدیریتی ،بازی نکردن رامین رضاییان از جمله مسائلی است که باعث شده است تا سرخابی ها وارد حاشیه های فراوانی شوند و باید دید آیا می توانند این فضای موحود را مدیریت کنند یا خیر ؟‌

پرسپولیس و دستیار ناشی

بازی نکردن رامین رضاییان این روزها بزرگترین مشکل برانکو و پرسپولیس است . در حالی که پرسپولیس برای دومین هفته متوالی توانست حریف خود را در لیگ برتر با سه گل از پیش رو بردارد و صدرجدول را از آن خود کند اما شعار هواداران پرسپولیس برای به بازی گرفته شدن رضاییان باعث شد تا اتفاقات زیادی رقم بخورد .

اما این پایان کار نبود و صحبت های جنجالی دستیار برانکو در اینستاگرام با یک هوادار در مورد رضاییان باعث شد تا شهر بهم ریخته شود . چوك در گفت وگوی اینستاگرامی با یك هوادار، با لحنی تند و عجیب مدعی شده بود رضاییان بازیكن خوبی نیست و نباید انتظار داشت او به بازی گرفته شود.

انتشار این مطلب در كنار تایید شگفت انگیز اصل صحبت ها توسط خود چوك باعث شد فضای بدی در باشگاه پیش بیاید و حتی رضاییان هم به نوعی به ماجرا واكنش نشان بدهد. این سهل انگاری از سوی دستیار خارجی برانكو، حاشیه ای جدید و غیرضروری برای سرخ ها به وجود آورده و مسوولان باشگاه را وادار به واكنش كرده است.

مصاحبه های طارمی بعد از بازی در مورد بازی دادن به رضاییان نیز دیگر مساله ای بود که باعث شد تا برانکو پاسخش را بدهد. طارمی اعتقاد داشت رضاییان باید در ترکیب قرار بگیرد و همین برای حاشیه کافی بود .

جالب اینکه او روز بعد درمصاحبه ای که به نظر می رسید برای گرفتن زهر آن اظهار نظر انجام شده کار را سخت تر کرد و پیشنهاد داد ماهینی دفاع وسط بازی کند و این یعنی دخالت مستقیم در حیطه وظایف سرمربی تیم. برانکو هم بلافاصله واکنش نشان داد و به او هشدار داد به جای ارنج تیم روی گلزنی تمرکز کند. هر چند بالاخره در مصاحبه های اخیرش برانکو را ناخدای پرسپولیس دانست تا کمی از حاشیه های بوجود آمده بکاهد .

استقلال و مصاحبه های عجیب و غریب

صحبت های منصوریان و افتخاری در هفته های گذشته باعث شده است تا حسابی سوژه دست منتقدان بدهند و باعث ایجاد حاشیه های کاذب شود.

بعد از بازی استقلال و سیاه جامگان، مصاحبه ای عجیب از مدیرعامل آبی پوشان منتشر شد كه خیلی ها را شوكه كرد. شاید تصور می شد افتخاری به خاطر هیجان بعد از بازی چنین مسائلی را بیان كرده باشد، اما او در گفت وگوهای بعدی هم روی مواضع خودش پافشاری كرد تا نشان بدهد علاقه خاصی به ماجراجویی دارد. ادعاهای عجیب افتخاری دو بخش دارد؛ یكی اینكه از وقتی او مدیرعامل استقلال شده این تیم دیگر نمی بازد و دیگری آنكه استقلال در مصاف با سیاه جامگان مثل بارسلونا فوتبال بازی كرد!

پیش از این نیز منصوریان با مطرح کردن پیشنهاد از لیگ انگلیس باعث شد تا چند روز افکار عمومی و رسانه های ورزشی به حاشیه پردازی برای آبی ها بپردازند.

سرخابی ها و تعویضی های ناشی

در مسابقات هفته هشتم پرسپولیس و استقلال برابر رقبا، دو حاشیه شبیه به هم ایجاد شد. در تهران مهدی طارمی در واكنش به تعویضش چهره ای غمگین به خود گرفت و آن قدر كند و سنگین از زمین خارج شد كه جلال حسینی خودش را به او رساند و بابت رفتارش به وی تذكر داد.

در مشهد هم بختیار رحمانی بعد از تعویض در واكنشی به مراتب تندتر، مچ بندش را به زمین كوبید و مستقیما راهی رختكن شد. مصاحبه های بعد از بازی هر دو نفر هم عجیب و غیرحرفه ای بود. طارمی انتظار بازی رضاییان را داشت و رحمانی هم زانو درد را مطرح کرد .

حالا باید دید آیا سرمربی های سرخپوشان در هفته نهم چگونه به میدان خواهند آمد و آیا این حاشیه باعث می شود تا تیم هایشان با شکست به حاشیه وارد شوند؟