تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی دو شب پیش با حضور در برنامه جشن رمضان با برداشتن دو پاکت به نیت خود و مادر مرحومش در امور خیریه شرکت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حرکت پسندیده قلعه نویی در ماه رمضان + عکس


امیر قلعه‌نویی دو شب پیش با حضور در برنامه جشن رمضان با برداشتن دو پاکت به نیت خود و مادر مرحومش در امور خیریه شرکت کرد.


قلعه نویی

قلعه نویی در ابتدای حضورش ابتدا سرپرست یک دختر بچه به نام شیرین را پذیرفت تا هزینه های زندگی اش را تامین کند .شیرین دختری است 9 ساله که برای تامین هزینه های زندگی خود و پدر و مادرش شب ها آشغال و پلاستیک جمع آوری می کند که احمدزاده مجری این برنامه با تهیه این گزارش زندگی این دختر بچه شیرین را از سختی نجات داد.

سرمربی استقلال که در یک کار خیریه به ابتکار شبکه پنجم سیما شرکت کرده است بنا بر روش ابتکاری این برنامه دو پاکت سربسته را تحویل گرفت. که در یکی از آنها او باید هزینه تبلت را پرداخت می‌ کرد تا به یک فرد بی بضاعت برسد و در پاکت دوم هم آرزوی یک بچه یتیم یخچال بود که تصاویر آن را می‌ بینید. حرکت پسندیده امیر قلعه نویی باعث شد تا  قلعه‌نویی برای حضور در آن سفر خود به ترکیه را به تعویق انداخت تا به قولش عمل کند.

قلعه نویی که باید به همراه تیمش به ترکیه می‌رفت سفر خود را به تعویق انداخت تا بتواند سرپرستی یک کودک بی بضاعت را برعهده بگیرد. او طبق این تعهد موظف است تا مدت نامحدودی سرپرستی مالی این کودک را برعهده داشته باشد. او همچنین آرزوی مهران را که داشتن یک تبلت بود برآورده کند.

وی همچنین برای پروانه نیز یک یخچال فریزر خریداری کرد و با حضور در منزل این دو کودک به نوعی شادی را به آنها هدیه کرد.

همچنین گفتنی است امشب قرار است تا فیلم تحویل تبلت و یخچال بعد از افطار در برنامه جشن رمضان از شبکه 5 پخش شود.

قلعه نویی

بخش ورزشی تبیان