تبیان، دستیار زندگی
در ادامه مسابقات فوتبال یورو2016 در مرحله نیمه نهایی این مسابقات چهارشنبه و پنج شنبه شب دو مسابقه برگزار می شود تا تکلیف تیم های فینالیست مشخص شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیمه نهایی یورو 2016، حمله به فینال

در ادامه مسابقات فوتبال یورو2016 در مرحله نیمه نهایی این مسابقات چهارشنبه و پنج شنبه شب دو مسابقه برگزار می شود تا تکلیف تیم های فینالیست مشخص شود.

بخش ورزشی تبیان
رونالدو

بر این اساس در اولین بازی دو تیم پرتغال و ولز چهارشنبه شب و از ساعت23:30 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی مصاف دو بازیکن تراز اول رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو و گرت بیل خواهد بود. پنج شنبه هم دو تیم آلمان و فرانسه مقابل هم قرار خواهند گرفت.
 ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان در مصاف مهم با میزبان یورو 2016 به خاطر مصدومیت و محرومیت نفراتش دستخوش تغییراتی خواهد شد. نخستین غایب ژرمن ها در بازی با فرانسه، ماریو گومز،  مهاجم نوک حمله تیم آلمان است. وی در بازی با ایتالیا دچار پارگی عضله شد و ادامه مسابقات یورو را از دست داد. به همین خاطر پیش بینی می شود یوگی به جای او از ماریو گوتزه استفاده کند. در خط میانی نیز سامی خدیرا با مشکل مصدومیت مواجه شده است. حتی وضعیت جانشین وی در آن بازی یعنی شواین اشتایگر نیز مبهم است.
در خط دفاع نیز متس هوملس به خاطر دو اخطاره شدن قادر نیست مقابل خروس های آبی به میدان رود. الیویه ژیرو مهاجم گلزن فرانسه می گوید او و هم تیمی هایش انگیزه بالایی برای شکست آلمان در نیمه نهایی یورو 2016 دارند: «آنها قهرمان جهان هستند و اغلب در تورنمنت های معتبر جزو چهار تیم برتر بوده اند. اما ما انگیره بالایی داریم تا شکست یک بر صفر خود مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 را جبران کنیم. »


منبع : گل