تبیان، دستیار زندگی
آخرین اخبار جالب و خواندنی از یورو 2016 را اینجا بخوانید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار جالب و خواندنی از یورو 2016

آخرین اخبار جالب و خواندنی از یورو 2016 را اینجا بخوانید

فرآوری : حسین محمدی - بخش ورزشی تبیان
یورو

سوئد، ضعیف ترین خط حمله 

سوئد در 2 بازی اخیر برابر ایرلند جنوبی و ایتالیا حتی یک ضربه در چارچوب هم نداشت . تنها گل این تیم با پاس ایبراهیموویچ توسط بازیکن حریف به ثمر رسید . حتی حضور مهاجمی همچون ایبراهیموویچ که بازیکن موثری برای پاری سن ژرمن بود، باعث نشده این تیم در خط حمله خوب کار کند  .

پاسخ اوزیل به انتقاد بواتنگ

مسعوت اوزیل، هافبک تیم  ملی آلمان به انتقاد هم تیمی اش از او و دیگر بازیکنان هجومی ژرمن ها بابت عملکردی که در بازی برابر لهستان داشت، پاسخ داد . اوزیل در واکنش به انتقاد بواتنگ گفت: «چیزی که بواتنگ گفته یک اظهارنظر شخصی است . او حتما  می داند که چطور باید هجومی فوتبال بازی کند .»

رونی امیدوار به آینده

وین رونی، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس به ستایش از سه شیرها پرداخت و آینده درخشانی را برای آن پیش بینی  کرد: « تیم ما تنها از بازیکنان جوان تشکیل نمی شود، بلکه مجموعه ای از جوان ها و با تجربه هاست . بر این باور هستم که می توانیم در فرانسه دست به کارهای بزرگی بزنیم و تا مراحل بالا پیش برویم و حتی قهرمان شویم .»

توران سکوت خود را شکست

امید هواداران ترکیه برای درخشش در یورو  2016 آردا توران ستاره بارسلونا بود، اما این بازیکن با تجربه نتوانست انتظارات را بر آورده کند و به همین خاطر هم تیغ انتقادات بیش از هر کسی به سوی اوست و حتی در دیدار برابر اسپانیا هم هواداران ترکیه او را هو کردند . ستاره بارسلونا به انتقادهای اخیری که از او شد واکنش نشان داد و گفت: «من نیازی به این ندارم که خودم را برای کسی به اثبات برسانم . این انتقادها اصلا منصفانه نیستند، البته باید بگویم که من به چنین چیزهایی توجهی ندارم .»

لوریس به رکورد دشان رسید

هوگو لوریس،  دروازه بان تیم ملی فوتبال فرانسه با انجام بازی مقابل سوئیس به رکورد کاپیتانی دیدیه دشان نزد خروس های آبی رسید . در بازی که در شهر لیل انجام گرفت و فرانسه (خروس های آبی) مقابل سوئیس به تساوی بدون گل رسید، هوگو لوریس موفق شد پنجاه و چهارمین بازی خود را به عنوان کاپیتان تیم ملی تجربه کند . او به این ترتیب به رکورد کاپیتانی دیدیه دشان(سرمربی کنونی  فرانسه) رسید  .

تلاش لیدر روسی برای بازگشت به پاریس

پلیس و مقامات امنیتی فرانسه چند روز پس از درگیری هواداران انگلیس و روسیه دست به شناسایی زدند و سرانجام   20  هوادار روسیه به مسکو برگردانده شدند . الکساندر شاپرایگین، لیدر هواداران روسیه در این درگیری نقش زیادی را ایفا کرد، به طوری که در چند روز اخیر با رسانه  ای شدن فیلم و تصاویر درگیری اش با هواداران انگلیسی به وی لقب  قاتل انگلیسی ها  داده شد . شاپرایگین بعد از اخراجش از فرانسه، دیروز وارد مسکو شد و در بدو ورود به کشورش اعلام کرد که برای حمایت از هم وطنانش و برای بازی آخر روسیه مقابل ولز دوباره به فرانسه بازخواهد گشت  .

لو : اسپانیا تیم سطح بالایی است

یواخیم لو  از عملکرد اسپانیا در یورو 2016 تمجید کرده است . سرمربی آلمان در گفت و گو با sport1 گفت: « اسپانیا، تیمی سطح بالا با کیفیتی فوق العاده است . همیشه هم همین طور بوده ، نه فقط در بازی مقابل ترکیه . آن ها به سبکی فوق العاده بازی شان را به حریف تحمیل می کنند . بارسلونا هم مانند تیم ملی اسپانیا بازی می کند . رئال مادرید هم با سبکی متفاوت همین کار را می کند .»

گریزمان: اسپانیایی عصبانی می شوم

انتوان گریزمان در سن 13 سالگی به رئال سوسیداد پیوست و در سال 2014 به اتلتیکومادرید منتقل شد . او در حال حاضر به همراه تیم ملی فرانسه در بازی های یورو 2016 حاضر است و درباره این حس و حالش می گوید: « فرانسوی فکر می کنم و اسپانیایی عصبانی می شوم . همیشه این ایده من برای بازی کردن در فرانسه بوده ، چون من در حالی رشد کردم که بازی های زیدان و تیری آنری را دیده ام و بازی های آن ها در جام جهانی 98 را به خوبی به یاد دارم . اما اگر در فینال به اسپانیا بخوریم و برنده شویم، خوشحال می شوم . مهم نیست حریفمان کیست، ما باید به فینال برسیم و برنده شویم .»


منبع : فارس ، خراسان