تبیان، دستیار زندگی
فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با پیروزی تیم های یوونتوس، رئال و اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن و شکست منچستر یونایتد برابر حریفان آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی یوونتوس، شکست منچستر

فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با پیروزی تیم‌های یوونتوس، رئال و اتلتیکو مادرید، پاری‌سن ژرمن و شکست منچستر یونایتد برابر حریفان آغاز شد.

بخش ورزشی تبیان
یوونتوس

فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت مسابقه آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد برابر یوونتوس نایب قهرمان فصل قبل تن به باخت ۲ بر یک داد.
تیم سیتی ابتدا در دقیقه ۵۷ روی گل به خودی کیه‌لینی پیش افتاد که در این صحنه خطای کمپانی روی مدافع یووه کاملا واضح بود. یوونتوس در ادامه دو بار توسط مانژوکیچ (۷۰) و آلوارو موراتا (۸۳) به گل دست یافت تا شروع خوبی در مسابقات این فصل داشته باشد. این نتیجه در حالی بدست آمد که یووه در سری‌آ روزهای تلخی را سپری می‌کند و در عوض من سیتی هر پنج بازی ابتدایی فصل لیگ جزیره را برده است.

فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت مسابقه آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد برابر یوونتوس نایب قهرمان فصل قبل تن به باخت ۲ بر یک داد

در دیگر دیدارهای مهم برگزار شده تیم رئال مادرید جدال خانگی مقابل شاختار دونتسک را با برتری پرگل ۴ بر صفر به پایان رساند. کریستیانو رونالدو با سه گلی که زد (۵۵- پنالتی، ۶۳- پنالتی و ۸۲) در شروع کار هت تریک کرد. کریم بنزما هم در دقیقه ۳۰ گل اول را به ثمر رسانده بود. در نیمه اول این بازی گرث بیل مصدوم شد و به بیرون رفت ضمن اینکه شاختار از دقیقه ۵۰ با اخراج استفاننکو ۱۰ نفره شد.
منچستر یونایتد هم بازگشت خود به لیگ قهرمانان را با شکست در زمین آیندهوون آغاز کرد. تیم اتلتیکو مادرید نیز در زمین گالاتاسرای به برتری دست یافت تا بر خلاف نمایندگان شهر منچستر، تیم های مادریدی آغازی خوب داشته باشند.

نتایج کامل دیدارهای سه شنبه شب به شرح زیر است:

گروه D
* منچستر سیتی یک - یوونتوس ۲
* سویا ۳ - مونشن گلادباخ صفر
گروه A
* رئال مادرید ۴ - شاختار دونتسک صفر
* پاری‌سن ژرمن ۲ - مالمو صفر
گروه B
* آیندهوون ۲ - منچستر یونایتد یک
* وولفسبورگ یک - زسکا مسکو صفر
گروه C
* بنفیکا ۲ - آستانا صفر
* گالاتاسرای صفر - اتلتیکو مادرید


منبع: مهر