تبیان، دستیار زندگی
لیونل مسی به فاصله چند روز از ناکامی تیم ملی فوتبال کشورش در فینال کوپا آمریکا به این اتفاق واکنش نشان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای دردناک برای لیونل مسی


لیونل مسی به فاصله چند روز از ناکامی تیم ملی فوتبال کشورش در فینال کوپا آمریکا به این اتفاق واکنش نشان داد.

لیونل مسی

باز هم انگشت اتهام به سوی لیونل مسی اشاره رفته است. او به عنوان بازیکنی شناخته می شود که برای تیم باشگاهی اش بارسلونا همه کار انجام می دهد و این تیم را به قهرمانی های متعددی در اروپا و اسپانیا می رسد اما نوبت به تیم ملی آرژانتین که می رسد بازیکنی می شود که در کل تورنمنت فقط یک گل به ثمر می رساند. حالا آرژانتینی ها بابت از دست رفتن عنوان قهرمانی بیش از هر بازیکنی به مسی 28 ساله خرده می گیرند.

مسی که روزهای بدی را پشت سر می گذارد در صفحه اجتماعی خود به شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل شیلی در فینال کوپا آمریکا واکنش نشان می دهد.

او در صفحه فیسبوک خود نوشت: هیچ چیز دردناک تر از این نیست که به دیدار فینال برسی و بازی را واگذار کنی. می خواهم از همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر کنم.

مارادونا: دست از سر مسی بردارید

اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین از هموطنانش خواست تا دست از سر مسی بردارند و با او مانند هر بازیکن دیگری رفتار کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا که چند روز پیش در شیلی به پایان رسید نتوانست در دیدار نهایی برابر میزبان به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مردم آرژانتین بعد از ناکامی آلبی سلسته به انتقاد شدید از لیونل مسی پرداختند و او را عامل اصلی شکست تیم خود معرفی کردند. انتقادها از مسی بسیار بالا گرفته و حتی بعضی ها از او می خواهند که دیگر به آرژانتین برنگردد و به دنبال خداحافظی از بازی‌های ملی باشد.

آرژانتینی‌ها انتظار دارند که مسی همان نمایشی را که در بارسلونا دارد در تیم ملی آرژانتین نیز داشته باشد و چون چنین اتفاقی رخ نمی دهد به انتقاد از فوق ستاره خود می پردازند و روزهای خوش با دیگو آرماندو مارادونا را به خاطر می آورند.

مارادونا که در آرژانتین بیش از هر بازیکن دیگری محبوب است و از او به عنوان اسطوره یاد می شود از هموطنانش خواست که با مسی خوب برخورد کنند. دیگو که برای دیدن یک دیدار از دسته سه فوتبال آرژانتین به کشورش سفر کرده است در گفت و گویی با رسانه ها این گونه به دفاع از مسی پرداخت: بسیار راحت است که به انتقاد از مسی پرداخت. ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم، کسی که می تواند برابر رئال سوسیداد به راحتی چهار گل به ثمر برساند اما در تیم ملی حتی نمی تواند توپ را لمس کند.

او ادامه داد: از شما رسانه ها و مردم آرژانتین خواهش می کنم که دست از سر مسی بردارید و با او مانند هر بازیکن دیگری رفتار کنید، چه او بتواند کارهای خیره کننده ای در زمین انجام بدهد و چه بسیار بد ظاهر شود، باید با او هم مانند دیگر بازیکنان برخورد شود تا کمتر زیر فشار باشد.

بخش ورزشی تبیان