تبیان، دستیار زندگی
تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا با پیروزی پرگل در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل پورتو و پاریسن ژرمن راهی مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن و بارسا روی ابرها


تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا با پیروزی پرگل در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل پورتو و پاریسن ژرمن راهی مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شدند.


بایرن و بارسا

دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو بازی آغاز شد که در دو بازی برگزار شده تیم بایرن مونیخ با حساب ۶ بر یک پورتو را در هم کوبید و بارسلونا هم مقابل پاریسن ژرمن با ۲ گل برنده شد.
بایرن مونیخ که بازی رفت مقابل پورتو را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرده بود در ورزشگاه آلیانس مثل یک آوار روی سر این تیم خراب شد. این تیم در همان نیمه نخست پنج بار توسط تیاگو آلکانترا (۱۴)، ژروم بواتنگ (۲۲)، رابرت لواندوفسکی (۲۷ و ۴۰) و توماس مولر (۳۶) دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم تیم پورتو یک بار در دقیقه ۷۳ روی ضربه جکسون مارتینز به گل رسید ولی نتوانست گل دیگری را به ثمر برساند.
در دقیقه ۸۷ ایوان مارکانو بازیکن پورتو به خاطر خطا روی تیاگو آلکانترا کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد تا یک ضربه کاشته نصیب بایرن مونیخ شود و ژابی آلونسو به زیبایی آن را درون دروازه حریف قرار داد تا گل ششم بایرن به ثمر برسد.

در دیگر بازی تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان پاریسن ژرمن بود. بعد از برد ۳ بر یک بارسایی‌ها در زمین حریف، دیگر از حساسیت‌های این بازی اندکی کم شده بود. پاریسن ژرمن که زلاتان را این بار در ترکیب داشت نتوانست بازی خوبی را در نیمه نخست ارایه کند و دو بار دروازه خود را روی ضربات ۱۴ و ۳۴ نیمار گشوده دید


بدین ترتیب شاگردان گواردیولا که در بازی رفت شکست باورنکردنی ۳ بر یک را متحمل شده بودند این بار ۶ بر یک حریف خود را در هم کوبیدند تا در مجموع ۷ بر ۴ برنده شده و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

بایرن و بارسا


در دیگر بازی تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان پاریسن ژرمن بود. بعد از برد ۳ بر یک بارسایی‌ها در زمین حریف، دیگر از حساسیت‌های این بازی اندکی کم شده بود. پاریسن ژرمن که زلاتان را این بار در ترکیب داشت نتوانست بازی خوبی را در نیمه نخست ارایه کند و دو بار دروازه خود را روی ضربات ۱۴ و ۳۴ نیمار گشوده دید.
در نیمه دوم هم این تیم بارسلونا بود که شروع بهتری داشت و در ادامه با وجود اینکه پاریسن ژرمن سعی کرد بر بازی مسلط شود اما بازیکنان این تیم نتوانستند گلزنی کنند تا این تیم هم با لیگ قهرمانان ودع کند و بارسلونا با برتری ۵ بر یک در دو بازی رفت و برگشت صعودی مقتدرانه به نیمه نهایی داشته باشد.


بخش ورزشی تبیان



منبع:سایت یوفا