تبیان، دستیار زندگی
سر الکس فرگوسن مامور راضی کردن رونالدو برای بازگشت به اولدترافورد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرگوسن ،رونالدو را بر می گرداند



سر الکس فرگوسن مامور راضی کردن رونالدو برای بازگشت به اولدترافورد شد.


فرگوسن

منچستریونایتد اخیرا بارها برای خرید ستاره پرتغالی رئال مادرید که زمانی در همان تیم بازی می کرده تلاش کرده است و البته هر بار با مخالفت سران سانتیاگو برنابئو و حتی خود این بازیکن مواجه شده است. اما مطبوعات اسپانیایی  در خبری مدعی شدند که سر الکس فرگوسن، سرمربی اسبق یونایتد که سابقه همکاری با رونالدو را هم دارد، بعد از شکست رئال مادرید مقابل شالکه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با رونالدو شام خورده و سعی در متقاعد کردن او برای بازگشت به انگلیس داشته است.
روزنامه آس مدعی شده که فرگوسن حتی در VIP ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با خورخه مندس، مدیر برنامه های رونالدو هم صحبت شده و سعی کرده تا نظر او را هم جویا شود.
پیش از این رونالدو اعلام کرده بود که فرگوسن برای او مانند یک پدر است و فرگوسن هم می داند که این بازیکن ستاره شدنش را مدیون منچستر است. همین موضوع باعث شده تا سر الکس امید بیشتری برای متقاعد کردن رونالدو داشته باشد. یونایتدی ها حاضرند بیش از 200 میلیون یورو بپردازند تا رونالدو را به اولدترافورد بازگردانند.
همچنین روزنامه دیلی استار مدعی شده که این باشگاه حتی حاضر است دستمزدی بیش از دستمزد دریاقتی رونالدو در رئال به او بدهد. از طرفی رئال هم به دنبال تمدید قرارداد رونالدو است و اگر این اتفاق بیفتد احتمال جدایی این بازیکن از تیم سفیدپوش خیلی کم می شود و شاید سابقه حضور او در مادرید مانند بازیکنانی مثل رائول شود.
 

بخش ورزشی تبیان


منبع: کاپ