تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بارسلونا در فاصله چند روز تا دیدار برابر منچستر سیتی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، شکست خانگی غیرمنتظره ای را مقابل مالاگا متحمل شد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست باورنکردنی بارسلونا


تیم فوتبال بارسلونا در فاصله چند روز تا دیدار برابر منچستر سیتی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، شکست خانگی غیرمنتظره ای را مقابل مالاگا متحمل شد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.
فوتبال، بارسلونا و مالاگا

تیم بارسلونا در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لالیگا میزبان مالاگا بود که در پایان جدالی سخت برابر این تیم با حساب یک بر صفر شکست خورد تا 78 هزار هوادار این تیم مغموم و مبهوت ورزشگاه نیوکمپ را ترک کنند.
نیمه اول بازی دو تیم با برتری یک بر صفر مالاگا خاتمه یافت. خوان می در دقیقه 12 دیدار از پاس به عقب اشتباه دنی آلوز به خوبی استفاده کرد و دروازه بارسا را گشود. بعد از آن بارسا به طور کامل بر بازی احاطه داشت اما دفاع چند لایه تیم مالاگا اجازه گلزنی را به آبی اناری‌ها نداد تا نیمه نخست با برتری مهمان خاتمه یابد.
در نیمه دوم تیم بارسلونا فشار حملات خود را افزایش داد اما دفاع چند لایه حریف و درخشش کامنی، دروازه بان مالاگا باعث شد تا بازیکنان عصبی بارسلونا نتوانند دروازه حریف را باز کنند تا پس از یازده برد متوالی سرانجام آبی اناری‌ها شکست بخورند.
بارسلونا با این شکست در امتیاز 56 باقی ماند و این فرصت را به رئال مادرید داد تا در صورت پیروزی در دیدار یکشنبه شب در زمین تیم پایین جدولی الچه بار دیگر فاصله خود را با این تیم به 4 امتیاز افزایش دهد. شکست بارسلونا در فاصله چند روز تا دیدار مقابل منچستر سیتی برای هواداران این تیم خوشایند نیست.
آتلتیکو مادرید به ۳ امتیازی بارسا رسید

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای فوتبال باشگاه‌های اسپانیا با پیروزی مقابل آلمریا به ۳ امتیاز بارسلونا رسید.  شکست خانگی بارسلونا برابر مالاگا این فرصت را به تیم اتلتیکو مادرید داده بود تا با پیروزی بر آلمریا فاصله خود را با این تیم در جدول رده‌بندی کاهش داده و شانس نایب قهرمانی و حتی قهرمانی را برای خود زنده نگه دارد.

بارسلونا با این شکست در امتیاز 56 باقی ماند و این فرصت را به رئال مادرید داد تا در صورت پیروزی در دیدار یکشنبه شب در زمین تیم پایین جدولی الچه بار دیگر فاصله خود را با این تیم به 4 امتیاز افزایش دهد. شکست بارسلونا در فاصله چند روز تا دیدار مقابل منچستر سیتی برای هواداران این تیم خوشایند نیست


شاگردان دیه گو سیمئونه که در ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر حریف به میدان رفته بودند در پایان با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. ماریو مانژوکیچ (۱۳- پنالتی) و آنتونیو گریژمان (۲۰ و ۲۹) زننده گل‌های تیم مادریدی بودند. در دقیقه ۹۰ بازی هم سیکوئیرا از تیم اتلتیکو اخراج شد.
مدافع عنوان قهرمانی لالیگا با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۵۳ رساند و در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد. رئال مادرید با یک بازی کمتر و ۵۷ امتیاز صدرنشین است و تیم بارسلونا هم با ۵۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. در دو دیدار دیگر برگزار شده تیم والنسیا در خانه کوردوبا ۲ بر یک پیروز شد و سلتاویگو هم با ۲ گل از سد میزبان خود دپورتیوو لاکرونیا گذشت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لالیگا