تبیان، دستیار زندگی
با شرایطی که لیدزیونایتد دارد و با توجه به اخلاق کی روش بسیار بعید است که سرمربی سابق ایران حتی به گزینه ای به نام لیدزیونایتد فکر کند چرا که اوضاع این باشگاه از ایده آل های کی روش فاصله زیادی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش به لیدز نزیک تر است


با شرایطی که لیدزیونایتد دارد و با توجه به اخلاق کی‌روش بسیار بعید است که سرمربی سابق ایران حتی به گزینه‌ای به نام لیدزیونایتد فکر کند چرا که اوضاع این باشگاه از ایده آل‌های کی‌روش فاصله زیادی دارد.
کی روش

به نظر نمی رسد که کی روش روی حرفش مبنی بر اینکه فقط چند روز به کفاشیان فرصت داده بایستد، دلیل این اتفاق هم این است که کی روش پیشنهاد های خوبی دریافت نکرده و تنها گزینه اش تیم ملی ایران است.

در واقع تنها پیشنهاد برای کارلوس کی روش لیدزیونایتد است که از دوران طلایی‌اش فاصله بسیار زیادی دارد و شرایط این باشگاه حتی از نظر مالی هم چندان مساعد نیست تا جاییکه بازیکنان این تیم مجبورند غذای خود را از خانه به باشگاه بیاورند و حتی پیراهن ورزشی خودشان را هم درخانه بشویند چرا که دیگر از شستشوی لباس‌ها توسط عوامل باشگاه خبری نیست و البته که مربی‌ای با اخلاق کی روش بعید است چنین فضایی را تحمل کند.

نکته بدتر در مورد تنها پیشنهاد کی روش که از لیگ برتر جزیره به دستش رسیده حضور ماسیمو چلینو رئیس باشگاه لیدز یونایتد است که به مربی‌کش مشهور است! ماسیمو، مک دمورت را در لیدز در عرض 6 ماه دوبار سرمربی کرد و البته برکنار!

در واقع باید گفت کی روش هنوز هیچ پیشنهاد واقعی از هیچ کجای دنیا ندارد، هرچند دستیار فرگوسن و سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 مطمئنا تا ابد بیکار نخواهد ماند. در هر صورت از این منظر کفاشیان همچنان می‌تواند با کی‌روش چانه‌زنی کند و قرارداد بهتری را با او در صورت تمایل به امضا برساند

با "هاکادی" هم تنها 70 روز کار کرد و او را هم برکنار کرد تا ثابت کند در زمینه درگیری با مربیان و اخراج آنها از مالکان نفتی باشگاه‌های عربی هم جلوتر است! با جمیع این شرایط بسیار بعید است که کی روش با چلینو کار کند و عمر این همکاری بیش از 6 ماه باشد.

در واقع باید گفت کی روش هنوز هیچ پیشنهاد واقعی از هیچ کجای دنیا ندارد، هرچند دستیار فرگوسن و سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 مطمئنا تا ابد بیکار نخواهد ماند. در هر صورت از این منظر کفاشیان همچنان می‌تواند با کی‌روش چانه‌زنی کند و قرارداد بهتری را با او در صورت تمایل به امضا برساند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر