تبیان، دستیار زندگی
دیدار رفت سوپر جام فوتبال اسپانیا با تساوی تیم‎های رئال مادرید و آتلتیکومادرید به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تساوی مادریدی ها در سوپر جام اسپانیا


دیدار رفت سوپر جام فوتبال اسپانیا با تساوی تیم‎های رئال مادرید و آتلتیکومادرید به پایان رسید.
رئال مادرید و آتلتیکومادرید

در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند.

"خامس رودریگس" در دومین  بازی خود برای رئال مادرید موفق شد در دقیقه 80 گلزنی کند اما "اتلتیکو مادرید" هشت دقیقه بعد توسط "رائول گارسیا" گل تساوی را وارد دروازه رئال کرد. بازی برگشت شنبه هفته آینده در "ویسنته کالدرون" برگزار خواهد شد.

نتایج پلی آف اروپا

تیم فوتبال آرسنال در دیدار رفت از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در زمین بشیکتاش به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. تیم فوتبال آرسنال انگلستان در زمین بشیکتاش ترکیه با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد. آرسنالی‌ها از دقیقه 80 این دیدار با اخراج "آرون رمزی" 10 نفره به کار خود ادامه دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند

بایرلورکوزن آلمان در زمین کپنهاگن دانمارک با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. "استفان کیسلینگ" (5)، "کریم بلعربی" (31) و "هیونگ - مین سون" (42) برای لورکوزن گل زدند و دو گل کپنهاگن از سوی "ماتیاس یورگنسن" (9) و "دانیل آمارتی" (13) به ثمر رسید.ناپولی ایتالیا در زمین خود با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد. "ایکر مونیان" در دقیقه 41 تیم میهمان را پیش انداخت و "گونسالو ایگواین" در دقیقه 68 گل تساوی را به ثمر رساند.استوا بخارست رومانی با تک گل دقیقه 88 "الکساندر چیپسیو" از سد لودوگورتس گذشت.سالزبورگ اتریش با حساب 2 بر یک مالموی سوئد را برد. "فرانتس شیمر" (16) و "جاناتان سوریانو" (54) برای سالزبورگ گل زدند و "امیل فورسبرگ" در دقیقه 90 یکی از گل های خورده مالمو را جبران کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت یوف