تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا طرح عجیبی را به مدیرعامل این باشگاه ارایه کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح عجیب انریکه برای بارسلونا


سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا طرح عجیبی را به مدیرعامل این باشگاه ارایه کرده است.

لوئیس انریکه

لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که از خریدهای موفق تیمش در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار راضی به نظر می رسد، از مدیرعامل باشگاه خواسته تا اجازه بدهد طرحی موسوم به "آسولگرانا گرانده"، آبی و اناری بزرگ را به اجرا درآورد.

در این طرح بارسلونا تا پایان نیم فصل اول لالیگا 4 تیم کامل بزرگسالان خواهد داشت که هر کدام از این تیمها قادر خواهد بود بدون نیاز به بازیکنان سه تیم دیگر در بازیهای مهم لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا وارد میدان شود.

انریکه مدعی است در آکادمی لاماسیا بازیکنان گمنامی هستند که می توانند به راحتی یک تیم کامل تشکیل دهند و مدعی قهرمانی در جام حذفی اسپانیا باشند، بدون آنکه حتی از یک بازیکن تیم اصلی بارسلونا کمک بگیرند.

لوئیس انریکه همچنین مدعی شده که هرکدام از 4 تیم تنظیم شده برای فصل آینده لالیگا می تواند بازیهای مهم لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی به پایان برساند.

در این طرح بارسلونا تا پایان نیم فصل اول لالیگا 4 تیم کامل بزرگسالان خواهد داشت که هر کدام از این تیمها قادر خواهد بود بدون نیاز به بازیکنان سه تیم دیگر در بازیهای مهم لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا وارد میدان شود

بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا خود البته در آستانه تصمیمی مهم برای برگزاری انتخابات زودهنگام یا لغو آن قرار دارد اما با این تصمیم مخالفتی نداشته و تنها از انریکه خواسته تا به او دو روز فرصت دهد تا طرحش را با مقامات باشگاه بارسلونا و البته هواداران رسمی این تیم در میان بگذارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مشرق