تبیان، دستیار زندگی
تیم‌های فوتبال چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود چلسی بدون زلاتان و راهیابی رئال به نیمه‌نهایی


تیم‌های فوتبال چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

در شب اول از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی حساس در آلمان و انگلیسی برگزار شد و طی آن تیم‌های چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

فوتبال اروپا

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال چلسی در حالی در استمفوردبریج لندن میزبان پاری سن ژرمن بود که در بازی رفت شاگردان مورینیو با نتیجه 3 بر یک مغلوب شده بودند.

در این دیدار شاگردان لوران بلان زلاتان ایبراهیموویچ را در اختیار نداشتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود چلسی به پایان رسید تا شاگردان مورینیو صعودی دراماتیک به نیمه نهایی این رقابت‌ها داشته باشند.

چلسی در نیمه نخست و در دقیقه 32 توسط شورله آلمانی یک بر صفر پیش افتاد و در حالی که تا دقیقه 87 پاری سن ژرمن به رغم شکست یک بر صفر تیم صعود کننده بود، دمبابا با فرصت‌طلبی در منطقه شش قدم موفق شد گل دوم چلسی را به ثمر رسانده و شاگردان خوزه مورینیو راهی نیمه نهایی شوند.

بدین ترتیب چلسی موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن به تساوی 3 بر 3 رسیده و با توجه به گل زده در خانه حریف راهی نیمه نهایی شود.

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال چلسی در حالی در استمفوردبریج لندن میزبان پاری سن ژرمن بود که در بازی رفت شاگردان مورینیو با نتیجه 3 بر یک مغلوب شده بودند

در دیدار دیگر دورتموند که در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو با 3 گل از رئال شکست خورده بود موفق شد در سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 2 بر صفر رئال مادرید را شکست دهد اما در مجموع با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد تا شاگردان کارلو آنچلوتی راهی نیمه نهایی شوند و دورتموند حذف آبرومندانه‌ای از این رقابت‌ها داشته باشد.

هر دو گل این دیدار را مارکو رویس در دقایق 24 و 37 وارد دروازه رئال کرد.

بدین ترتیب رئال مادرید هم موفق شد با نتیجه 3 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت دورتموند را مغلوب کرده و به نیمه نهایی برسد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس