تبیان، دستیار زندگی
رئال مادرید با هت تریک و رکوردشکنی کریستیانو رونالدو، سلتاویگو را شکست داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی رئال با رکوردشکنی رونالدو


رئال‌مادرید با هت‌تریک و رکوردشکنی کریستیانو رونالدو، سلتاویگو را شکست داد.

رونالدو

هفته‌ چهاردهم لیگا با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در خانه موفق شد با هت‌تریک کریستیانو رونالدو، سلتاویگو را از پیش‌رو بردارد تا مهاجم پرتغالی دویستمین گلش را در رئال مادرید به ثمر رسانده باشد و با 23 هت تریک خود در این تیم رکورد بیشترین هت‌تریک تاریخ لیگا را به نام خود ثبت کند.

بازیکنان رئال مادرید از همان ابتدا به حریف خود مسلط شدند و چند فرصت گلزنی مهم را از دست دادند. خامس رودریگس و گرت بیل فرصت‌های رئال را در این نیمه از دست دادند تا این که کریستیانو رونالدو در دقیقه‌ 35 با زیرکی یک پنالتی از ماینکو، داور مسابقه گرفت و خود این پنالتی را تبدیل به گل کرد. البته تصاویر تلویزیونی نشان داد رونالدو در این صحنه داور را فریب داده و خطایی روی او صورت نگرفته است!

به این ترتیب نیمه نخست با برتری یک بر صفر رئالی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه‌ 53 خامس رودریگس کلمبیایی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. به نظر می‌رسد مصدومیت این بازیکن جدی باشد و او نتواند تا مدت‌ها تیمش را همراهی کند.

رونالدو در دقیقه‌ 65 موفق شد دومین گلش را در این دیدار به ثمر برساند. پس از این گل مارسلو وارد زمین شد و جای بنزما را گرفت تا این مدافع برزیلی در دقیقه‌ 81 زمینه ساز گل سوم میزبان باشد که باز هم با ضربه رونالدو به دست آمد. مهاجم پرتغالی پس از هت‌تریک جای خودش را به چیچاریتوی مکزیکی داد.

این هجدهمین پیروزی پی در پی رئال مادرید بود که باعث شد شاگردان آنچلوتی موقعیت‌شان را در صدر جدول استحکام بخشند.

آتلتیکو مادرید در دیگر دیدار موفق شد با دو گل الچه را شکست دهد تا 32 امتیازی شود. ماریا خیمنس و ماریو مانژوکیچ گل‌های آتلتیکو مادرید را به ثمر رساندند.

** تابلوی نتایج

* الچه صفر – آتلتیکو مادرید 2

* آتلتیک بیلبائو صفر – کوردوا یک

* رئال مادرید 3 – سلتاویگو صفر

* لاکرونیا صفر – مالاگا یک

هفته‌ چهاردهم لیگا امروز و امشب (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار ادامه می یابد که در حساس‌ترین بازی بارسلونا در داربی کاتالان میزبان اسپانیول است.

در جدول رده‌بندی رئال مادرید با 36 امتیاز صدرنشین است. آتلتیکو مادرید با 32 امتیاز و یک بازی بیشتر از بارسلونا در رده دوم قرار دارد و آبی - اناری‌ها نیز با 31 امتیاز سوم هستند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت لالیگا