تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به عنوان برترین بازیکن سال 2014 از نگاه مجله ورلدساکر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو بهترین بازیکن سال، مسی سوم


مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به عنوان برترین بازیکن سال 2014 از نگاه مجله ورلدساکر شد.

رونالدو

رونالدو که سال گذشته عنوان برترین بازیکن سال را از آن خود کرد، 12 ماه موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت تا آنجا که به رئال مادرید کمک کرد تا به عنوان قهرمانی دهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

وی در نظرسنجی ورلد ساکر بالاتر از مانوئل نویر و لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن سال برگزیده شد. یواخیم لو به عنوان مربی و تیم تحت رهبری وی، آلمان، هم به عنوان تیم برتر سال برگزیده شدند.

این انتخابات از سوی 100 روزنامه نگار و مفسر صورت می‌گیرد. اعضای این گروه، 10 بازیکن برتر سال را انتخاب می‎کنند و از یک تا 10 به آنها نمره می‎دهند. رونالدو با 928 امتیاز اول شده و نویر، دروازه‎بان آلمان و بایرن مونیخ با 789 و مسی، مهاجم آرژانتین و بارسلونا با 593 امتیاز در رده‎های بعدی قرار گرفته اند.

وی در نظرسنجی ورلد ساکر بالاتر از مانوئل نویر و لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن سال برگزیده شد. یواخیم لو به عنوان مربی و تیم تحت رهبری وی، آلمان، هم به عنوان تیم برتر سال برگزیده شدند

آرین روین (458)، توماس مولر (354)، فیلیپ لام (264)، خامس رودریگس (243)، لوییس سوارس (218)، آنخل دی ماریا (183)، تونی کروس (168)، نیمار (166)، دیه‎گو کاستا (146)، زلاتان ابراهیموویچ (138)، سرخیو آگوئرو (79)، گرث بیل (78)، سرخیو راموس (69)، باستین شواین اشتایگر (61)، یحیی توره (56)، خاویر ماسکرانو (39) و دیه‎گو گودین (35) در رده های چهارم تا بیستم قرار گرفتند.

آلمان، رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در رده‌های اول تا سوم برترین تیم‎های سال قرار گرفتند. یواخیم لو، دیه‌گو سیمئونه و کارلو آنچلوتی هم نفرات اول تا سوم برترین مربیان سال هستند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ورلد ساکر