تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر کروز آزول مکزیک به دیدار نهایی رقابتهای جام باشگاه های جهان راه یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئال فینالیست باشگاه های جهان


تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر کروز آزول مکزیک به دیدار نهایی رقابتهای جام باشگاه‌های جهان راه یافت.

رئال فینالیست باشگاه های جهان

تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام باشگاه‌های جهان که در مراکش برگزار شد با چهار گل حریف خود کروز آزول مکزیک را از پیش روی برداشت تا به دیدار فینال این تورنمنت راه یابد. سرخیو راموس(15)، کریم بنزما(36)، گرث بیل(50) و ایسکو(72) گلزنان رئال در این دیدار بودند. خراردو تورادو نیز در دقیقه 50 یک ضربه پنالتی را برای کروز آزول از دست داد.

این بیست و یکمین برد متوالی رئالی‌ها در دیدارهای مختلف بود که مقابل دیدگان سپ بلاتر رئیس فیفا رقم خورد.

آنچلوتی: کریستیانو گلش را برای فینال ذخیره کرده

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با اشاره به گل نزدن رونالدو در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان اعلام کرد که مطمئن است وی گلش را برای فینال ذخیره کرده است.

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل کروز آزول در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: این مسابقه هرگز آسان نبود اما تیم عالی بازی کرد و به پیروزی رسید. اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام تیم در فینال حریف ما می‌شود. قوی، سازمان یافته و متمرکز بودیم و بهترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم. لحظه‌ای که کاسیاس پنالتی را مهار کرد، خیلی مهم بود. وقتی نتیجه بازی دو بر صفر بود، به نظر می‌رسید بازی تمام شده است و آنها با این پنالتی می‌توانستند به بازی برگردند که مهار کاسیاس بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: رونالدو بسیار عالی بازی کرد و پاس گل داد؛ او همیشه در بازی تأثیرگذار است؛ هرچند که گل نزد. او مطمئنا یک گل را برای فینال ذخیره کرده است. فکر نمی‌کنم مصدومیت راموس نگران‌کننده باشد. فکر می‌کنم استراحت در چند روز آینده برای او خوب باشد و بتواند در فینال به میدان برود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: در رباط هواداران فراوانی داشتیم و تصمیم گرفتیم جلسه تمرینی را در همان جا برگزار کنیم. در زمین مسابقه و هتل حمایت بسیار خوبی از ما می‌شود. همه‌جا همین طور است. مادرید باشگاه بزرگی است. بازی کردن در مراکش مانند بازی کردن در خانه است و این به خوب بازی کردن ما کمک می‌کند. انتظار این سال فوق‌العاده را نداشتم اما این تیم شایستگی این را دارد که با قهرمانی در جهان این سال را به پایان برساند.

وی اضافه کرد: سن‌لورنزو تجربه بیشتری نسبت به اوکلند دارد اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و خودمان را با این دیدگاه که ممکن است مقابل هر دو تیم بازی کنیم، برای فینال آماده می‌کنیم. زمین مسابقه عالی بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: آ اس