تبیان، دستیار زندگی
لیگ اروپایی که به تعطیلات کریسمس نزدیک می شوند، با شور و حرارت خاصی بازی های خود را دنبال می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج لیگ های اروپایی


لیگ اروپایی که به تعطیلات کریسمس نزدیک می شوند، با شور و حرارت خاصی بازی های خود را دنبال می کنند. 
نتایج لیگ های اروپایی در بازی های شنبه شب را در ادامه بخوانید:

از هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره، انگلیس 7 بازی برگزار شد.

فوتبال اروپا

برنلی توانست با حساب یک بر صفر از سد ساوتهمپتون عبور کند. چسی نیز با دو گل، هال سیتی را از پیش رو برداشت. کریستال پالاس اما مقابل استوک سیتی با تساوی یک - یک متوقف شد درست مثل ساندرلند که مقابل وستهام این نتیجه را به دست آورد. اما لستر سیتی در برابر منچسترسیتی دوام نیاورد و با حساب یک بر صفر مغول شد. وست برومویچ هم یک بر صفر استون ویلا را شکست داد. آخرین بازی شنبه شب نیز تقابل آرسنال و نیوکاسل بود که توپچی ها با نتیجه 4 بر یک در ورزشگاه امارات به برتری رسیدند.

امروز، یکشنبه نیز در حساس ترین بازی از ساعت 17، منچستر یونایتد به مصاف لیورپول می رود. سوانسی نیز با تاتنهام رقابت خواهد کرد. فردا، دوشنبه هم اورتون میزبان کوئینز پارک است.

اما بوندس لیگای آلمان 6 بازی را شنبه شب در دل خود جای داد. از هفته پانزدهم بوندس لیگا، شالکه در خانه خود با شکست 2- یک مقابل کلن متوقف شد. آگزبورگ دیگر میزبان شکست خورده هفته بود که برابر بایرن مونیخ 4 گل دریافت کرد.

فرایبورگ و هامبورگ به تساوی بدون گل رسیدند، ماینتس یک - یک به کارشان پایان دادند و وردربرمن و هانوفر در جذاب ترین دیدار این هفته 3-3 مساوی شدند. اما هرتابرلین موفق شد در خانه خود با نتیجه یک بر صفر از سد دورتموند عبور کند. کابوس های دورتموندی ها همچنان ادامه دارد.

امروز، یکشنبه دو بازی باقی مانده از این هفته بوندس لیگا نیز به اتمام می رسد؛ بایرلورکوزن میزبان مونشن گلادباخ است و وولفسبورگ با پادربورن مصاف می دهد.

امروز، یکشنبه نیز در حساس ترین بازی از ساعت 17، منچستر یونایتد به مصاف لیورپول می رود. سوانسی نیز با تاتنهام رقابت خواهد کرد. فردا، دوشنبه هم اورتون میزبان کوئینز پارک است

اما در لالیگای اسپانیا یک اتفاق بزرگ دیگر رقم خورد و بارسلونا متوقف شد. در حالی که جمعه شب گذشته رئال مادرید در خانه آلمریا با حساب 4 بر یک پیروز شده بود، اما بارسلونا شنبه شب نتوانست از سد ختافه بگذرد و با نتیجه بدون گل به کار خود پایان داد تا فاصله دو تیم افزایش یابد. والنسیا با حساب 3 بر صفر از سد رایووایکانو عبور کرد و بازی کوردوبا و لوانته نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در ادامه بازی های این هفته (هفته پانزدهم ) لالیگا، مالاگا با سلتاویگو، اسپانیول با گرانادا و سویا مقابل ایبار به میدان می روند. همچنین حساس ترین بازی امروز، یکشنبه، مصاب آتلتیکومارید و ویا رئال است. آخرین بازی نیز بین رئال سوسیداد و آتلتیکو بیلبائو برگزار خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرانلاین