تبیان، دستیار زندگی
رونالدو پس از شرکت در مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن و برترین گلزن فصل گذشته اسپانیا اعلام کرد هرگز از کسب افتخارات مختلف خسته نمی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو: هرگز از کسب افتخار خسته نمی‌شوم


رونالدو پس از شرکت در مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن و برترین گلزن فصل گذشته اسپانیا اعلام کرد هرگز از کسب افتخارات مختلف خسته نمی‌شود.

رونالدو

کریستیانو رونالدو پس از حضور در مراسم اهدای جایزه «‌پی‌چی‌چی» از سوی مارکا و جایزه آلفردو دی استفانو به عنوان برترین گلزن لالیگا و بهترین بازیکن فصل گذشته اظهار داشت: کسب دوباره این جوایز در سال آینده خیلی خوب خواهد بود و نشان‌دهنده این است که کارم را عالی انجام داده‌ام. هدف من این است که به همراه تیم و به صورت انفرادی افتخارات زیادی کسب کنم. سخت تلاش می‌کنم و اگر سال دیگر هم اینجا باشم، نشانه خوبی است.

ستاره رئال مادرید ادامه داد: همه شیوه فکری خودشان را دارند. فوتبال بازی کردن چیزی است که بیش از همه از آن لذت می‌برم و تلاش می‌کنم تا کارم را به بهترین شکل انجام دهم. هرگز از کسب افتخار خسته نمی‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: شاید در اوج باشم اما همیشه تقلا می‌کنم تا بهتر از سال قبل باشم. با این حال روزی می‌رسد که این افتخار را به دست نمی‌آورم.

رونالدو اضافه کرد: خوشحالم. تیم کارش را بسیار عالی انجام می‌دهد و در مسیر پیشرفت قرار داریم. آمار پاس‌ها و گل‌هایم چندان بد نیستند و من می‌خواهم به یادگیری ادامه دهم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس