تبیان، دستیار زندگی
من بخاطر مردمی که مرا به اینجا رسانده اند در این برهه از زمان که سرمربی تیم ملی تشخیص داده می توانم به تیم ملی کمک کنم این دعوت را به فال نیک گرفته و آرزومندم اگر قابل باشم در کنار جوانان پر مایه و دلاور در ایجاد یک تیم ملی قدرتمند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی:به خاطرکشورم برمی گردم

علی کریمی جادوگر فوتبال ایران

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از دیدار برابر کره جنوبی و ناکامی این تیم در رسیدن به جام جهانی، از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود پس از دعوت افشین قطبی گفت: این دعوت را به فال نیک می گیرم و به خاطر مردم و کشورم برمی گردم.

علی کریمی پس از آنکه تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانست به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کند به همراه مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد اما با دعوت مجدد افشین قطبی برای بازگشت اعلام آمادگی کرد.

بازیکن تکنیکی و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در این مورد به وب سایت شخصی اش گفت: من با تیم ملی وداع کرده بودم و این احساس را داشتم که با کنار رفتن خود دست مربیان ومسوولان تیم ملی را در جوانگرایی و دگرگونی جدید تیم ملی باز بگذارم. اما تیم ملی جایی نیست که بازیکن با سلیقه و احساس شخصی به آن وارد ویا از آن خارج شود.

علی کریمی ادامه داد: دعوت به تیم ملی افتخاری ارزشمند برای هر ورزشکار محسوب می شود و از سوی دیگر این دعوت به مانند یک دعوت عام از سوی مردم بوده و به همین جهت تکلیف ملی و میهنی برای هر ورزشکار به حساب می آید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من بخاطر مردمی که مرا به اینجا رسانده اند  در این برهه از زمان که سرمربی تیم ملی تشخیص داده می توانم به تیم ملی کمک کنم این دعوت را به فال نیک گرفته و آرزومندم اگر قابل باشم در کنار جوانان پر مایه و دلاور در ایجاد یک تیم ملی قدرتمند ودر خور نام ایران برای رسیدن به هدف بزرگی همچون قهرمانی جام ملت های اسیا سهم کوچکی داشته باشم.

من بخاطر مردمی که مرا به اینجا رسانده اند  در این برهه از زمان که سرمربی تیم ملی تشخیص داده می توانم به تیم ملی کمک کنم این دعوت را به فال نیک گرفته

فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل تایلند به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، سوشا مکانی، هادی عقیلی، محمد نصرتی، فرزاد آشوبی، احسان حاج صفی، سیدجلال حسینی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، علی کریمی، مهرزاد معدنچی، فرشید طالبی، میلاد زنیدپور، ایمان مبعلی، علیرضا محمد، جواد نکونام، پژمان نوری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، امیرحسین فشنگچی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی، میلاد میداودی و کریم انصاری فرد

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با تایلند از روز شنبه 8 اسفند در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد و ملی پوشان با هفت جلسه تمرین آماده دیدار با تایلند می شوند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند در چارچوب مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا ساعت 19:30 روز چهارشنبه 12 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.