تبیان، دستیار زندگی
مهاجم پرتغالی تازه وارد باشگاه رئال مادرید طی مراسمی بی نظیر و در حالی که هواداران رئال مادرید ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو هم وارد مادرید شد

رونالدو ستاره جدید رئال مادرید

مهاجم پرتغالى تازه وارد باشگاه رئال مادرید طى مراسمى بى نظیر و در حالى كه هواداران رئال مادرید سانتیاگو برنابئو را كاملاً پر كرده بودند،به جمعیت مادریدی سمو پیوست. كریستیانو رونالدو مهاجم سابق منچستریونایتد كه با مبلغ 94 میلیون یورو راهى پایتخت اسپانیا شده طى مراسمى باشكوه و دربرابر بیش از 90 هزار تماشاگر مادریدى به فوتبال اسپانیا معرفى شده و رسماً عضو جمعیت سفید پوش مادریدیسمو شد.

در ابتداى این مراسم، فلورنتینو پرس از شرایط كنونى باشگاه مادریدى گفت. فلورنتینو پرس در پایان صحبتهایش گفت: بالاخره لحظه موعود فرا رسید و امروز به او مى گوییم به خانه جدیدت خوش آمدى. امروز از كریستیانو  رونالدو استقبال مى كنیم."

با پایان یافتن این جمله، كریستیانو رونالدو با پیراهن شماره 9 باشگاه مادریدى روى صحنه آمد. در همین زمان هواداران یكصدا فریاد مى زدند: بله بله بله رونالدو الان اینجاست."

و پرس ادامه داد: كریستیانو، به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خوش آمدى. به جایى كه افسانه ما رقم خورد خوش آمدى. كریس رونالدو روى صحنه آمد و پس از سلام و احوال پرسی با دى استفانو و اوزه بیو، براى لحظاتى به احساسات هواداران پاسخ گفت. اشك در چشمهاى او حلقه زده بود و وقتى كه پشت میكروفونها قرار گرفت، براى لحظاتى نتوانست صحبت كند.

رونالدو در رئال

ستاره پرتغالی رئال مادرید در حالی که بغض کرده بود و در حالی که خم شده بود تا قدش به میکروفن ها برسد گفت: اكنون رؤیاى دوران كودكى ام كه بازى در رئال بود، محقق شده است. فوق العاده است."

كریس صحبتهایش را این گونه ادامه داد : خیلی متشكرم. من شمارش معكوس را انجام مى دهم و همه با هم بگوییم  زنده باد مادرید. سه، دو، یك. بعد از آن بود که کریس توپی را برای کودکی که روی صحنه آمده بود را امضا کرد و پس از آن حرکاتی نمایش با توپ را به نمایش گذاشت.

سود 7 میلیونى

باشگاه رئال مادرید در این مراسم كه اتمام رسمى آن قبل از برخى مراحل تفریحى براى مردم، اعلام شده بود از فروش بلیت، نصب تابلوى حامیان مالى، فروش محصولات رئال مادرید در فروشگاه برنابئو و فروش حق پخش تلویزیونى بیش از 7 میلیون یورو سود كرد.

رونالدو ستاره پرتغالی رئال

حرفى ندارم كه بزنم

در این مراسم كریستیانو رونالدو ستاره جدید رئال مادرید به كنایه گفت:در عمرم هرگز این همه با خبرنگاران صحبت نكرده بودم. بیش از دو ساعت تمام با خبرنگاران مصاحبه كردم و تصمیم دارم فعلاً استراحت كنم. تمركز خبرنگاران اسپانیایى روى فوتبال در اسپانیا بیش از انگلیس است. البته مى دانم كه امروز یك روز خاص بود و از همه دنیا براى پوشش خبرى آمده بودند. تا مدتها با هیچ خبرنگارى مصاحبه نمى كنم چرا كه دیگر حرفى ندارم كه بزنم.

رونالدو در مادرید

تحقق یك رؤیاى 508 روزه

مهاجم پرتغالى تیم رئال مادرید اعتراف كرد كه از 508 روز پیش آرزو داشت عضو رئال مادرید باشد. كریستیانو رونالدو 508 روز پیش به تاریخ 12 ژوئن در زمان بازى منچستریونایتد با رئال مادرید در برنابئو چنین آرزویى داشت اما آن را هرگز فاش نکرد. وی گفت: اگر آن روز چنین حرفى مى زدم فرگوسن برخورد شدیدى مى كرد اما دوست داشتم روزى از این راز پرده بردارم و امروز همان روز است. رئال مادرید فقط یك باشگاه فوتبال نیست و براى من یك خانه امن و همیشگى محسوب می شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری