تبیان، دستیار زندگی
لیس اوساسونا مقابل اسپانیول شکست خورد نکونام مصدوم است تیم فوتبال اوساسونا شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا با نتیجه دو بر صفر مقابل میهمان خود اسپانیول شکست خورد. تیم فوتبال اسپانیول با دو گل کورو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج لیگ های اروپایی / چلسی قهرمان جام اتحادیه انگلیس

اوساسونا مقابل اسپانیول شکست خورد

نکونام مصدوم است

تیم فوتبال اوساسونا شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا با نتیجه دو بر صفر مقابل میهمان خود اسپانیول شکست خورد.

تیم فوتبال اسپانیول با دو گل کورو(12) و تامودو(65) مقابل میزبان خود اوساسونا به برتری رسید. جواد نکونام ملی پوش ایرانی اوساسونا در این دیدار به علت مصدومیت از ناحیه زانو در زمین حضور نداشت. او ابراز امیدواری کرد به بازی روز چهارشنبه مقابل گتافه در چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا برسد.

تیم فوتبال اوساسونا با این شکست 30 امتیازی ماند و به رده سیزدهم جدول رده بندی لالیگا سقوط کرد.


چلسی قهرمان جام اتحادیه انگلستان شد

شکست سنگین بولتون در حضور 75 دقیقه تیموریان

تیم فوتبال چلسی عصردیروز موفق شد با پیروزی برابر آرسنال عنوان قهرمانی رقابتهای جام اتحادیه باشگاههای انگلیس را از آن خود کند.

در این دیدار پر برخورد که 3 اخراجی و 7 بازیکن اخطاری داشت، تیم فوتبال چلسی موفق شد در استادیوم میلینیوم شهرکاردیف ولزبا نتیجه دو بریک تیم فوتبال آرسنال را شکست داده تا سومین قهرمانی خود در این رقابتها را چشن بگیرد.

"دروگبا" در دقایق 20 و 84 برای چلسی گلزنی کرد و "والکات" در دقیقه 12 تک گل آرسنال را به ثمر رساند. ضمن اینکه "میکل" ازچلسی و "آدبایور" و "توره" از آرسنال دردقیقه 90 و پس از درگیری با یکدیگر از زمین مسابقه اخراج شدند. همچنین اسن، کاروالهو، دیارا و لمپارت از چلسی و دنیلسون، ادوئه و فابرگاس از آرسنال در این دیدار با کارت زرد داور مسابقه مواجه شدند.

با این قهرمانی تیم فوتبال چلسی برای سومین بارفاتح جام اتحادیه شد، ضمن اینکه این تیم یکبارعنوان نایب قهرمانی این مسابقات را بدست آورده بود.

لیورپول با 7 قهرمانی و 3 عنوان نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم درجام اتحادیه باشگاههای انگلیس است وپس از این تیم" آستون ویلا" با 5 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی و "ناتینگهام فارست" با 4 قهرمانی و 2 عنوان نایب قهرمانی قرارگرفته است. ضمن اینکه تیم چلسی با این قهرمانی درجایگاه چهارم این رده بندی قراردارد.

همچنین در ادامه رقابتهای فوتبال هفته بیست وهشتم لیگ برترانگلستان امشب 3 مسابقه برگزارشد که دریکی ازمهمترین دیدارهای امروز تیم بولتون درحضور 75 دقیقه ای آندارنیک تیموریان در ورزشگاه خانگی تاتنهام با نتیجه 4 بریک مغلوب شد.

در این دیدارتیموریان دردقیقه 25 به جای فایه وارد زمین مسابقه شد. ضمن اینکه تاتنهام ازدقیقه 36 و به علت اخراج کاینه با 10 بازیکن به کارخود ادامه می داد.

در دو بازی دیگرهم نتایج زیر بدست آمد:

* بلکبرن 3 - پورتسموث صفر

* ویگان یک - نیوکاسل صفر


هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال ایتالیا

توقف لیوورنو برابر آسکولی در دیداری خانگی

رحمان رضایی نیمکت نشین بود

هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا عصردیروز با توقف لیوورنو در دیداری خانگی و نیمکت نشینی رحمان رضایی پیگیری شد.

در یکی ازهشت دیداردیشب در سری A ایتالیا تیم لیوورنو در ورزشگاه خانگی مقابل آسکولی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت .

در این دیدار رحمان رضایی مدافع ایرانی لیوورنو از روی نیمکت ذخیره ها عملکرد سایربازیکنان تیمش را تماشا می کرد. این درحالی بود که این بازیکن در دیدار اخیرتیم لیوورنو دررقابتهای جام یوفا برابراسپانیول اسپانیا درترکیب اصلی تیمش قرارداشت.

نتایج سایردیدارهای امشب به شرح زیر است :

کالیاری صفر - لاتزیو 2

کاتانیا 2 - اینتر 5

فیورنتینا 2 - آمپولی صفر

مسینا یک - سیه نا صفر

رم 3 - رجینا صفر

اودنیزه 3 - پارما 3

هیجان دوباره در قاره سبز