تبیان، دستیار زندگی
در حالی که آخرین مرحله عرضه بلیت های جام جهانی برزیل آغاز شده است، دیدار ایران برابر بوسنی کمترین استقبال را در میان هواداران فوتبال داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران - بوسنی کمترین استقبال


در حالی که آخرین مرحله عرضه بلیت های جام جهانی برزیل آغاز شده است، دیدار ایران برابر بوسنی کمترین استقبال را در میان هواداران فوتبال داشته است.

بلیت های دو سوم دیدارها ظرف چند ساعت اول آغاز آخرین مرحله فروش ، در روز سه شنبه به فروش رسید.

جام جهانی

پنج ساعت بعد از آغاز فروش در تارنمای فیفا، فقط بلیت های 20 دیدار از مجموع 64 دیدار موجود بود و بعد از 10 ساعت بلیت های 15 دیدار هنوز برای عرضه وجود داشت.

فیفا در این مرحله، حدود 200 هزار قطعه بلیت را براساس اولویت مراجعه عرضه می کند.

شهروندان برزیلی خریداران 63 درصد (80496 ) بلیت ها در روز سه شنبه بودند. بعد از آنها هواداران فوتبال از آمریکا، کلمبیا، آرژانتین، آلمان، مکزیک، فرانسه، انگلیس، شیلی و استرالیا بیشترین متقاضیان را تشکیل می دهند.

چهار ساعت اول آغاز آخرین مرحله فروش بلیت جام جهانی شاهد فروش 126 هزار و 837 قطعه بلیت توسط هواداران فوتبال در سراسر جهان بود.

در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به شروع جام جهانی باقی مانده، این مرحله آخرین فرصت هواداران برای دریافت بلیت این تورنمنت است.

دیدار بوسنی و ایران در شهر سالوادور هنوز با کمترین استقبال روبرو است. همچنین تعداد زیادی از بلیت های دیدار یونان و ساحل عاج در شهر فورتالزا و دیدار نیجریه و بوسنی در شهر کویابا به فروش نرفته است.

در اواخر روز سه شنبه بلیت تعداد کمی از مسابقات مرحله دوم هنوز باقی مانده بود.

دیدار بوسنی و ایران در شهر سالوادور هنوز با کمترین استقبال روبرو است. همچنین تعداد زیادی از بلیت های دیدار یونان و ساحل عاج در شهر فورتالزا و دیدار نیجریه و بوسنی در شهر کویابا به فروش نرفته است

بلیت های 10 دیدار پر طرفدار شامل بازی افتتاحیه برزیل برابر کرواسی و فینال در ماراکانا عرضه نشد. هشت بازی دیگر شامل دیدارهای مکزیک - کامرون، انگلیس - ایتالیا، آرژانتین- بوسنی، برزیل- مکزیک، اسپانیا- شیلی، کامرون- برزیل، کرواسی- مکزیک و استرالیا- اسپانیا است.

در مجموع 3/3 میلیون قطعه بلیت برای تورنمنت امسال جام جهانی عرضه می شود. بیش از 5/2 میلیون قطعه بلیت تاکنون عرضه شده است.

انتظار می رود فیفا با اطلاع از تعداد صندلی ها در ورزشگاههایی که هنوز تکمیل نشده بلیت های بیشتری را به فروش بگذارد. از مجموع 12 ورزشگاه برزیل، سه ورزشگاه هنوز تکمیل نشده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایرنا