تبیان، دستیار زندگی
این روزها شایعات زیادی در مورد حضور یا عدم حضور کارلوس کی روش در ایران وجود دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابهام جدی در مورد سرنوشت مربی پرتغالی

این روزها شایعات زیادی در مورد حضور یا عدم حضور کارلوس کی‌روش در ایران وجود دارد.

بخش ورزشی تبیان

کی روش

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دو هفته پیش مدعی شد کی‌روش به ایران آمده، اما نکته اینجا است که او در این مدت در محافل عمومی و ورزشی رویت نشده است. برخی بر این باورند که مربی پرتغالی خودش را در خانه حبس کرده، اما برخی دیگر ابهام عدم حضور او در ایران را مطرح می‌کنند.

دیروز سایت گل در این مورد نوشت: یک منبع آگاه که اطلاعات جامعی درباره کی‌روش دارد، می‌گوید: «اگر شما او را دیدید ما هم دیدیم؛ مگر او در ایران است؟» این‌گونه به نظر می‌رسد که کی‌روش در امارات به‌سر می‌برد و منتظر است تا فدراسیون فوتبال تکلیف برانکو را روشن کند و شرایط خاص و ویژه کی‌روش را بپذیرد. در این میان اکثر کارمندان و کارکنان فدراسیون فوتبال و آکادمی فوتبال و ساختمان قبلی ایفمارک که به کی‌روش واگذار شده است از حضور کی‌روش ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.

حال باید صبر کرد و دید آیا فدراسیون برای حل این معادله و اثبات حقانیت ادعاهای تاج مبنی بر اینکه با کی‌روش در تهران جلسه داشته از سرمربی تیم‌ملی می‌خواهد خودش را به خبرنگاران نشان دهد یا برای او بعد از مدت‌ها کنفرانس خبری بگذارد یا نه.

بعد از انتشار این گزارش اما مسوولان فدراسیون فوتبال واکنش قاطعانه‌ای به آن نشان ندادند. این تنها کاظم طالقانی، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون بود که خیلی کوتاه به سایت کاپ گفت: «من خبری از اینکه کی‌روش چه کاری در ایران انجام می‌دهد ندارم؛ اما با توجه به صحبت‌هایی که با تاج داشتم، می‌دانم که در این دو هفته رئیس فدراسیون چند بار با کی‌روش ملاقات داشته است. سایر مسائل را تاج پاسخ می‌دهد اما شایعه غیبت کی‌روش در ایران صحت ندارد.»

چنانکه می‌بینید همه سرنخ‌ها در این مورد به رئیس فدراسیون فوتبال ختم می‌شود؛ اما مهدی تاج حداقل تا زمان تنظیم این مطلب واکنشی به این شایعه نشان نداده است.


منبع : گل