تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری میزان- پیش ازآغاز بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز سازمان لیگ برنامه ویژه ای را برای پاسداشت رشادت ها و فداکاری های آتش نشان های قهرمان برگزار می کند. <div class=col-md-36> <div class=top_share_to> <a class=photo_twitter
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدردانی از آتش‌نشانان، پیش از بازی امروز پرسپولیس

خبرگزاری میزان- پیش ازآغاز بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز سازمان لیگ برنامه ویژه‌ای را برای پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های آتش نشان‌های قهرمان برگزار می‌کند.

فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت سازمان لیگ، حجت‌الله بهمنی در مورد مراسم و تقدیرهایی که از شهدای آتش‌نشان در بازی امروز پرسپولیس - گسترش فولاد انجام می‌شود، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان آتش نشانی امروز از 10 نفر از آتش نشانان پایتخت قدردانی به عمل خواهد آمد.قراراست بازیکنان دو تیم با اهدای گل نسبت به شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، کانون هوادارن باشگاه پرسپولیس، نیروی انتظامی و مدیریت مجموعه آزادی طرح موزایکی آرم سازمان آتش نشانی از سوی تماشاگران پرسپولیس به نمایش در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد: پیش از این هم با موافقت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بازی‌های هفته هجدهم به یاد شهدای آتش نشان نامگذاری شده بود و همه بازی‌های این هفته با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود.


منبع : خبرگزاری میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .