تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با ساکرنت درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش: برانکو حسـود است

سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با ساکرنت درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

بخش ورزشی تبیان

کی روش و برانکو

کارلوس کی‌روش که پس از مخالفت مسئولان فدراسیون فوتبال با استعفایش به تازگی به ایران برگشته در گفت‌وگو با ساکرنت گفت: «سوال و موضوع درباره استعفای من نیست و من نمی‌خواهم آن را مطرح کنم و قول‌هایی که داده شده مطرح است». طبق نظر کی‌روش بعد از آن‌که ایران به دور دوم انتخابی جام‌جهانی روسیه راه یافت، از او سوال شد تا یک برنامه آماده‌سازی برای ۱۰ بازی در دور نهایی انتخابی جام‌جهانی ارائه کند. برنامه اول به دلیل این‌که قابل اجرا نیست قطع شد اما آنچه برنامه ۲ یا پلن B نامیده شد از طرف فدراسیون مورد قبول قرار گرفت و آن را مربیان، بازیکنان و باشگاه‌ها در کنار فدراسیون قبول کردند اما در ادامه اختلاف نظرهایی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق ایران در جام‌جهانی ۲۰۰۶ ایجاد شد.

در همین رابطه کارلوس کی‌روش گفت: «ما برنامه داشتیم تا در میانه‌های فصل اردویی برگزار کنیم و بازیکنان را در کنار هم داشته باشیم اما حمله شد که چرا این اتفاق صورت گرفته است».

برانکو عنوان کرد که اگر تیمش به مشکل بخورد، من مسئول آن هستم. گزارش‌هایی منتشر شده که برانکو ایوانکوویچ قرار است سرمربی بعدی تیم ملی ایران باشد. او در این رابطه گفت: «این از روی هماهنگی باشد یا از روی اتفاق، برانکو کسی است که به او قول داده شده وقتی من از تیم ملی رفتم هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

برانکو حسود است و ناامید شده و به من توهین کرده است. او نمی‌تواند از تیم ملی به عنوان یک بهانه برای اشتباهات خودش استفاده کند. او چرا این موضوعات را مطرح می‌کند؟ او باید احترام بیشتری برای ما قائل باشد. من از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم که این اجازه را به برانکو ندهد تا برنامه‌ای که قبلا مورد تایید قرار گرفته را زیر سوال ببرد. اگر فدراسیون به اندازه کافی قوی نیست تا از تیم ملی دفاع کند، من اینجا چه کار می‌کنم»؟


منبع: ساکرنت