تبیان، دستیار زندگی
علی پروین با دعوت از هواداران فوتبال ایران برای حضور در ورزشگاه آزادی گفت: من هم پنج شنبه شب برای حمایت از تیم ملی به استادیوم آزادی می روم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت پروین از هواداران برای حمایت از تیم ملی

علی پروین با دعوت از هواداران فوتبال ایران برای حضور در ورزشگاه آزادی گفت: من هم پنج شنبه شب برای حمایت از تیم ملی به استادیوم آزادی می روم.

بخش ورزشی تبیان
title

علی پروین درباره حضورش در تمرین تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی پنج شنبه بازی حساسی را مقابل قطر خواهد داشت به همین خاطر بعد از دعوتی که فدراسیون فوتبال و افشین پیروانی انجام دادند، فرصت را خوب دیدم تا در تمرین تیم ملی حاضر شوم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. روز گذشته کل تمرین تیم ملی را از نزدیک دیدم و فکر می کنم بچه ها خیلی خوب و سرحال هستند و آماده اند که مسابقات خودشان را آغاز کنند.

پروین با بیان اینکه تیم ملی شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است: ماشاءالله تیم خیلی سرپا و آماده بود و من از تماشای تمرین تیم ملی لذت بردم. فکر می کنم در تیم ملی همه چیز آماده پیروزی برابر قطر است. خوشبختانه روحیه بازیکنان هم خیلی بالا بود و مشخص است که به غیر از مسائل بدنی روی مسائل روانی آنها هم کار کرده اند و این مساله می تواند در بازی برابر قطر خیلی به تیم ملی کمک کند.

وی با بیان اینکه باید همه از تیم ملی حمایت کنند، گفت: به لحاظ سرمایه گذاری فوتبال قطر و دیگر کشورهای عربی از ما جلوتر هستند اما ما چیزهایی داریم که کشورهایی مثل قطر از آن محروم هستند. مثلا تماشاگر موضوعی است که کشورهایی نظیر قطر از آن محرومند اما ما تماشاگرانی داریم که همیشه در بازی‌های بین المللی پشت تیم‌های ایرانی هستند. تیم ملی هم که گل سر سبد فوتبال ایران است و همه از این تیم حمایت می کنند. من خودم پنج شنبه حتما به ورزشگاه آزادی می روم تا بازیکنان را حمایت کنم و همین جا هم از همه هواداران به ویژه هواداران پرسپولیس می‌خواهم پنج شنبه با پرچم ایران به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم ملی را حمایت کنند. هر کس ایران را دوست دارد به ورزشگاه بیاید و تیم ملی را تشویق کند. تماشاگران بدانند حمایت حضوری آنها در ورزشگاه خیلی به بازیکنان روحیه و انگیزه می دهد. همه باید بدانیم داشتن یک تیم ملی خوب به لیگ هم کمک می کند و مطمئن باشید با موفقیت تیم ملی، لیگ هم با کیفیتتر و جذابتر خواهد شد.

پروین با اشاره به حضور کارلوس کی روش اظهار کرد: فوتبال ایران به مربیان بزرگی چون کی‌روش نیاز دارد. باید چنین مربیانی را به فوتبال ایران بیاوریم که به فوتبال‌مان چیزی اضافه کنند و بچه های ما زیر نظر این مربیان کار یاد بگیرند نه اینکه مربیان درجه دو یا سه بیاوریم که تازه اینجا خودمان به آنها کار یاد بدهیم. من همیشه مخالف مربی درجه دو خارجی هستم اما کی روش مربی درجه دو نیست و باید باز هم مربیانی چون او را به فوتبال ایران اضافه کنیم. بودن مربیانی چون کی‌روش باعث می شود دانش فنی مربیان جوان فوتبال ما مثل افشین پیروانی بالاتر برود و این به پیشرفت فوتبال‌مان کمک می کند.

او در پایان گفت: تیم ملی بازی مهمی برابر قطر دارد اما من با شرایطی که در تیم ملی دیدم مطمئن هستم قطر را می بریم تا بازیکنان با روحیه خوب به مصاف چین بروند. دیدار برابر چین سخت خواهد بود چرا که هم فاصله کمی بین این دو بازی وجود دارد و هم اینکه بازی در چین برگزار می شود و همین کار را مشکل‌تر خواهد کرد.


منبع:فرهنگ نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .