تبیان، دستیار زندگی
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عصر دیروز (دوشنبه) برای بازدید از تمرین تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور معـاون اول رئیس‌جمهـور در تمرین تیم ملی

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور عصر دیروز‌(دوشنبه) برای بازدید از تمرین تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

بخش ورزشی تبیان
معـاون اول رئیس‌جمهـور در تمرین تیم ملی

بازیکنان تیم ملی از ساعت‌17:20 وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند و تمرینات خود را آغاز کردند که پس از ورود معاون رئیس‌جمهور از ساعت‌17:30 تمرینات متوقف شد و کی‌روش و شاگردانش به صف شدند تا با جهانگیری دیدار کنند. 
نصرا... سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و‌جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی و برخی مسئولان دیگر افراد حاضر در این مراسم بودند. اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال گفت: «‌به ورزشکارانی که مورد علاقه مردم هستند، خسته نباشید می‌گویم. فوتبال بسیار مورد‌توجه است. خوشبختانه بانوان نیز به جمع فوتبال اضافه شدند که نمود خوبی دارد. آنچه مهم است این‌که رئیس‌جمهور و دولت پشتیبان بازیکنان، کادر فنی و مربی خوب‌‌مان، کی‌روش است.‌ کی‌روش زحمت زیادی کشیده و ما قدردان او هستیم، اما شما‌(بازیکنان) نیز زحمات زیادی کشیده‌اید. قرار گرفتن شما در رتبه نخست آسیا نشان‌دهنده زحمت شماست و باید از همه شما تشکر کنیم. انتظار مردم و دولت صعود تیم ملی به جام‌جهانی است. به زودی مسابقات آغاز می‌شود و ان‌شا‌‌ا... فدراسیون برنامه‌ریزی دقیقی کرده تا تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند. 
وزارت ورزش نیز آمادگی کمک دارد تا به هدفی که دارید، برسید. دولت از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده تا ان‌شا‌ا... با صعود تیم ملی به جام‌جهانی دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود. جامعه نیازمند نشاط است و می‌دانید که مردم از خوب بازی کردن تیم ملی خوشحال می‌شوند.» 
مهدی تاج‌، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان دومین نفری بود که در جمع بازیکنان صحبت کرد. تا‌ج ضمن تشکر از جهانگیری و توجه دولت به تیم‌ ملی فوتبال گفت: «از این اتفاق خوشحالیم. پیش از این قول گرفته بودیم که با آغاز مسابقات انتخابی جام‌جهانی، ایشان در تمرین تیم‌‌ ملی حضور یافته و به ملی‌پوشان روحیه بدهند.‌ امیدوارم روز پنج‌شنبه گام‌ خوبی برای رسیدن به جام‌جهانی برداریم. تیم ملی در رنکینگ آسیا در رتبه نخست قرار دارد و شرایط برای تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی نیز همین‌طور است. امیدوارم تیم ملی از بازی با قطر آغاز خوبی داشته باشد.» 
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان نیز در حاشیه حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در محل تمرین تیم‌ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: «از حضور شما آقای جهانگیری و رئیس فدراسیون فوتبال تشکر داریم، از شما که در قلب استادیوم آزادی حضور پیدا کردید. باید از شما تشکر کنیم‌ چون به بازیکنان، کادرفنی و کادر اداری ما  لطف بزرگی داشتید. حضور حضرت‌عالی را افتخار بزرگی برای خودمان می‌دانیم. حضور شما را به‌ عنوان یک هدیه نگاه نمی‌کنیم، بلکه این حضور وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند در راهی که پیش رو داریم. در 5 سال گذشته از زندگی خودم، همیشه سعی کردم در‌کنار کادر فنی و اداری که با آن‌ها کار می‌کنم، جایگاه پیراهن تیم‌ ملی را هر روز بالاتر ببریم. حضور شما به ما کمک خواهد کرد تا مسیرمان را محکم‌تر از گذشته ادامه بدهیم. بار دیگر از شما تشکر می‌کنم و هیچ‌وقت امروز را فراموش نخواهم کرد. به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال سلام ویژه ما را به دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور و دولت محترم برسانید و از ایشان تشکر کنید.» 
کی‌روش در خاتمه اظهار داشت: «خدا را شکر همه‌چیز فعلا‌ خوب است. ما آماده دیدار با قطر هستیم تا در اولین بازی در راه جام‌جهانی قدم برداریم. این بازی‌ها مثل فتح قله اورست است. البته فعلا‌ روزهای آرامی را داریم، اما مطمئنا‌ در مسیرمان توفان‌هایی خواهیم داشت. با این وجود آماده عبور از این توفان‌ها هم هستیم.»


منبع : خراسان