تبیان، دستیار زندگی
قطعا یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ برتر تقابل 2 تیم سرخ پوش و پرطرفدار تراکتورسازی و پرسپولیس است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) در ابهام

قطعا یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ برتر تقابل 2 تیم سرخ‌پوش و پرطرفدار تراکتورسازی و پرسپولیس است.

بخش ورزشی تبیان
فوتبال

این در حالی است که تراکتورسازی میزبان این مسابقه مثل دیدارهای قبلی خانگی‌اش دغدغه ورزشگاه دارد و آماده شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) به دغدغه‌ای اساسی برای مسئولان فوتبال کشورمان بدل شده و حتی صحبت از تعویق این بازی است. از یک سو پرسپولیسی‌ها حاضر نیستند در استادیوم دیگری به غیر از یادگار امام با تراکتورسازی بازی کنند و از طرف دیگر تراکتورسازان منتظر آماده‌سازی ورزشگاه مورد اشاره هستند تا بازی‌های خانگی‌شان را در آنجا ادامه دهند.
 حبیب مقصودی، مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در پاسخ به انتقاداتی که طی هفته‌های اخیر از سوی مدیران تراکتورسازی بابت عدم آماده‌سازی ورزشگاه شنیده می‌شود، گفت: «چرا باید دوستان ما اینطور اعتراض کنند؟ مگر آن‌ها چه کاری برای این استادیوم انجام داده‌اند؟ این ورزشگاه، ملی و دولتی است. ما برای یک ورزشگاه محلی که چمن نمی‌کاریم. باید موارد زیادی را مدنظر قرار بدهیم. ما شب‌ها پروژکتور را روشن می‌کنیم تا کارگران شبانه‌روز کار را ادامه دهند، آن وقت دوستان ما مدام انتقاد می‌کنند. باز هم می‌گویم که کاری به این انتقادها نداریم اما مگر این استادیوم متعلق به تراکتورسازی است؟ اگر این‌ها سند مالکیت دارند، بیاورند تا ورزشگاه را 2 دستی تقدیم‌شان کنیم.»
 مقصودی درباره کشت چمن ورزشگاه گفت: «این همان چمنی است که از شهر آنتالیا برای کاشت در ورزشگاه نوکمپ ارسال شده است. پیشرفته‌ترین چمن ممکن را خریداری کرده‌ایم و سیستمی به کار می‌گیریم که کامل‌تر و بهتر از سیستم چمن ورزشگاه آزادی است. ما اینطور کار می‌کنیم اما نمی‌توانم بگویم چه زمانی همه چیز آماده می‌شود.» 
وی در مورد دیدار هفته پنجم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس که طبق قرعه باید روز 20 شهریورماه در تبریز انجام شود، گفت: «نمی‌توانیم کارها را بر اساس این مسائل جلو ببریم. ما بیت‌المال را فدای بازی تراکتورسازی- پرسپولیس نمی‌کنیم.» البته روز گذشته مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال مخالفت صریح سازمان لیگ را با تعویق بازی تراکتورسازی و پرسپولیس اعلام کرد.


منبع : گل