تبیان، دستیار زندگی
با بسته شدن پنجره تابستانی لیگ شانزدهم، احسان حاج صفی مدافع هافبک تیم ملی فوتبال ایران جزو معدود بازیکنان مطرحی است که هنوز تیم آینده اش را مشخص نکرده و معلوم نیست لژیونر خواهد ماند یا به فوتبال ایران برمی گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا هفته پنجم صبر کنید

با بسته شدن پنجره تابستانی لیگ شانزدهم، احسان حاج صفی مدافع هافبک تیم ملی فوتبال ایران جزو معدود بازیکنان مطرحی است که هنوز تیم آینده اش را مشخص نکرده  و معلوم نیست  لژیونر خواهد ماند یا به فوتبال ایران برمی گردد.

بخش ورزشی تبیان
احسان حاج صفی

حاج صفی که فصل ناموفقی را با تیم اف اس وی  فرانکفورت آلمان سپری کرد و با سقوط این تیم به دسته سوم از آن جدا شد، تاکید دارد که فوتبالش را در اروپا دنبال کند اما با این حال او یکی از پرمشتری ترین بازیکنان نقل و انتقالات لیگ شانزدهم بود  و باشگاه های تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و پرسپولیس خواهان جذب این بازیکن ملی پوش بودند. با وجود داشتن پیشنهاد از تیم های مطرح لیگ، حاج صفی تا امروز منتظر رسیدن پیشنهاد اروپایی مانده و فاضلی مدیربرنامه اش در حال رایزنی و بررسی است تا  تیمی برای او دست و پا کند اما شنیده می شود هیچ تیمی او را نمی خواهد.
 گویا حاج صفی تصمیم گرفته تا آخرین روزهای نقل و انتقالات اروپا که تاریخ آن حدودا با تاریخ هفته پنجم لیگ برتر مطابق است، صبر کند و اگر پیشنهادی نرسید راهی ایران شود. شاید برای همین باشد که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بارها در مصاحبه هایش گفته تا هفته پنجم برای حاج صفی صبر می کنیم! او به مسئولان باشگاه تاکید کرده که برای جذب حاج صفی از هیچ تلاشی دریغ نکنند و این در حالی است که مسئولان باشگاه سپاهان مدعی هستند کار این بازیکن با سپاهان تمام است و او در صورت بازگشت به ایران سپاهانی می شود.
 اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت مذاکره با حاج صفی می گوید: «تقریبا توافقاتی حاصل شده و ویسی هم در جریان است اما او همچنان دنبال بازی در اروپا  ست. اگر حاج صفی به اروپا نرود، در سپاهان فوتبالش را ادامه می دهد.»
درست پس از این اظهارنظر مدیرعامل باشگاه سپاهان بود که منصوریان از موضع قبلی اش درباره حاج صفی عقب نشینی کرد و گفت: «دیگر درباره حاج صفی صحبت نمی کنم!»
در این نبرد انتقالاتی سپاهان و استقلال خبر رسید که حاج صفی به تراکتورسازی نزدیک تر شده است. بر اساس گزارش ایسنا او به دلیل رابطه نزدیکش با برخی از اطرافیان باشگاه تراکتورسازی، احتمال دارد راهی تبریز شود و تبریزی ها برای نشان دادن حسن نیت شان یک جای خالی برای حاج صفی نگه داشته اند. حال با این اخبار ضد و نقیض درباره حاج صفی مقصد هافبک تیم ملی معمای بزرگی برای اهالی فوتبال شده و مشخص نیست آخرین ستاره جا مانده ستاره کدام تیم خواهد شد.


منبع : خراسان