تبیان، دستیار زندگی
بازگشت طارمی باعث شد که چالش جدیدی در خط حمله پرسپولیس به وجود بیاید و خیلی ها از این بگویند که برانکو در ابتدای لیگ، آقای گل فصل قبل را نیکمت نشین می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش برانکو به شایعه نیمکت نشینی طارمی

بازگشت طارمی باعث شد که چالش جدیدی در خط حمله پرسپولیس به وجود بیاید و خیلی ها از این بگویند که برانکو در ابتدای لیگ، آقای گل فصل قبل را نیکمت نشین می کند.

بخش ورزشی تبیان

title

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی چند روز پیش بعد از حاشیه های زیاد دوباره به پرسپولیس برگشت. بازگشت طارمی باعث شد که چالش جدیدی در خط حمله پرسپولیس به وجود بیاید و خیلی ها از این بگویند که برانکو در ابتدای لیگ، آقای گل فصل قبل را نیکمت نشین می کند. سرمربی قرمز ها امروز مصاحبه ای در جمع خبرنگاران انجام داد که در آن به صحبت درباره طارمی هم پرداخت. او درباره شرایط تیمش برای شروع فصل جدید گفت: « ما برای شروع فصل نیاز به آماده سازی ویژه ای داشتیم و برایم بسیار خوشحال کننده و رضایتبخش بود که بازیکنانم با تحمل تمرینات سخت و آماده سازی خود را برای رقابت های این فصل آماده کردند و فضای خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون نیاز به حمایت هواداران داریم تا نتایجی که مدنظرمان است را کسب کنیم. » او همچنین درباره شایعه نیمکت نشینی مهدی طارمی هم گفت: « طبیعی است که او در تمرینات ما حضور نداشته و یک ماه از تمرینات تیم عقب است و طول می کشد به تیم برسد. ما برنامه ویژه ای برای آماده سازی او به طور اختصاصی و تیمی داریم تا خیلی زود شرایط او به تیم نزدیک شود. » با این وجود به نظر می رسد که نیمکت نشینی طارمی حداقل در چند هفته ابتدایی لیگ قطعی است.


منبع: خبر آنلاین


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .