تبیان، دستیار زندگی
هفته بیستم لیگ برتر جمعه در حالی آغاز می شود که در 2 هفته گذشته نتایج عجیبی در لیگ رقم خورده و رقابت در جدول مسابقات فشرده تر شده است. هفته بیستم با 4 دیدار آغاز خواهد شد که 2 دیدار حساس را در این روز شاهد خواهیم بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز هفته بیستم با دوئل تکراری کروات ها

هفته بیستم لیگ برتر جمعه در حالی آغاز می شود که در 2 هفته گذشته نتایج عجیبی در لیگ رقم خورده و رقابت در جدول مسابقات فشرده تر شده است. هفته بیستم با 4 دیدار آغاز خواهد شد که 2 دیدار حساس را در این روز شاهد خواهیم بود.

بخش ورزشی تبیان
فوتبال، استقلال خوزستان

مصاف تیم های اهوازی استقلال خوزستان و فولاد با سرخ پوشان تهرانی و تبریزی دیدارهای حساس روز نخست هفته بیستم هستند که نتایج آن می تواند چیدمان بالای جدول را تغییر دهد. استقلال خوزستان 36 امتیازی که به خاطر تفاضل گل کمتر از استقلال تهران در رده دوم ایستاده میزبان تراکتورسازی بحران زده است و اگر بتواند حتی یک مساوی از تیم امیر قلعه نویی بگیرد دوباره صدرنشین می شود.

شاگردان ویسی که پس از چند هفته ناکامی سایپا را بردند و هم امتیاز استقلال تهران شدند می خواهند از بازی خانگی نهایت استفاده را ببرند و تراکتور قلعه نویی را پنچر کنند هرچند تراکتورسازان برای جبران نتایج ضعیف اخیر و مساوی دور رفت انگیزه زیادی برای پیروزی دارند. در یکی از حساس ترین بازی های هفته شاهد دیدار 2 تیم سرخ پوش تهرانی و اهوازی پرسپولیس و فولاد خوزستان خواهیم بود آن هم در شرایطی که تماشای این دیدار رایگان خواهد شد و به احتمال زیاد مثل بازی پرسپولیس و سپاهان دوباره آزادی پر از تماشاگر خواهد بود.

پرسپولیسی ها که پس از تعطیلات 2 بازی حساس و زیبا با تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن برگزار کرده اند و 2  تساوی 2- 2 به دست آورده اند به خاطر راحت گل خوردن و سخت گل زدن به شدت تحت فشار و انتقاد قرار دارند. حتی دیگر صدای اعتراض برانکو، سرمربی تیم هم به خاطر از دست دادن موقعیت های گل درآمده و همه عصبانیت مرد خونسرد کروات را دیده اند. حالا جمعه قرار است سرخ پوشان با این شرایط مقابل فولاد خوزستانی قرار بگیرند که نیم فصل دوم را بسیار خوب آغاز کرده و از 4 بازی اخیر 10 امتیاز و 3 برد متوالی دارد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ کروات که نیم فصل اول کابوس واری را پشت سر گذاشتند حالا احیا شده اند و جدال آن ها با پرسپولیس و برانکو قطعا مثل بازی پرسپولیس و تیم های اصفهانی جذاب و پرگل خواهد شد. در این دیدار دوئل دوباره کروات های لیگ از جذابیت های ویژه بازی است و باید دید پس از دوئل برانکو و استیماچ نبرد برانکو و اسکوچیچ چه خواهد شد و آیا برانکو و شاگردانش می توانند انتقام شکست دور رفت را بگیرند.

 برنامه هفته بیستم لیگ برتر

جمعه 23 بهمن

پرسپولیس- فولاد، آزادی ساعت 17:10

استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز، غدیر

سپاهان- سایپا، فولاد شهر

پدیده خراسان - صبای قم، ثامن

شنبه 24 بهمن

راه آهن- سیاه جامگان، شهدای شهر قدس

گسترش فولاد- ملوان، اختصاصی گسترش فولاد

استقلال اهواز- ذوب آهن، تختی

یک شنبه 25 بهمن

نفت تهران- استقلال تهران، تختی ساعت 17:10


منبع : خراسان