تبیان، دستیار زندگی
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران روز چهارشنبه گفت: در مصاف با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیمی می تواند پیروز شود که از شرایط روحی مطلوب تری برخوردار باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهکار پیشکسوت استقلال برای پیروزی بر تراکتورسازی

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران روز چهارشنبه گفت: در مصاف با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیمی می تواند پیروز شود که از شرایط روحی مطلوب تری برخوردار باشد.

بخش ورزشی تبیان
حسن روشن

دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، 19 آذر ماه از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
«حسن روشن» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رقابت استقلال و تراکتورسازی به گونه ای است که در شرایط روحی بازیکنان تاثیر دارد و چنانچه هر تیمی بتواند به در شرایط روحی مطلوب تری قرار گیرد، پیروز میدان خواهد بود.
پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد: بازیکنان استقلال تهران بتواند در روز بازی بر استرس خود غلبه کنند تا به اهداف خود برسند.
وی در عین حال گفت: برای موفقیت در دیدار مقابل تراکتورسازی باید خط دفاعی استقلال مستحکم تر باشد و این خط دفاعی بتواند مهاجم برزیلی سرخپوشان تبریزی را مهار کند.
روشن گفت: ادینهو در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به شرایط ایده آل رسیده است و با توجه به ضعف هایی که در خط دفاع استقلال وجود دارد، این بازیکن می تواند برای استقلال دردسرساز شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یکی از قطب های فوتبال ایران است و بدون شکست در لیگ شانزدهم در جایگاه دوم جدول رده بندی شرایط خوبی دارد.
وی به حواشی دیدارهای سال گذشته این دو تیم اشاره و توصیه های به سرپرست و مدیر فنی استقلال کرد و گفت: کنترل و مدیریت بیرون زمین بازی مهمتر از داخل زمین است و نصرالله عبداللهی سرپرست و بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال می توانند حواشی احتمالی این دیدار را به خوبی مدیریت کنند.
روشن البته پیش بینی هایی هم کرد و گفت: دیدار استقلال و تراکتورسازی حاشیه های زیادی خواهد داشت.
پیشکسوت استقلال گفتک استقلال با غلبه بر حاشیه ها و آنالیز صحیح بازیکنان تراکتورسازی توانایی رسیدن به موفقیت را دارد.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .