تبیان، دستیار زندگی
درحالی که لیگ برتر فوتبال به نیمه راه نزدیک می شود، طلسم ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هنوز شکسته نشده و این موضوع نگرانی هایی را هم ایجاد کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با یک تمرین همه چیز بهم ریخت

درحالی که لیگ برتر فوتبال به نیمه راه نزدیک می‌شود، طلسم ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هنوز شکسته نشده و این موضوع نگرانی‌هایی را هم ایجاد کرده است.

بخش ورزشی تبیان
ورزشگاه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پر هوادار تراکتورسازی تبریز که در این فصل چهره یک مدعی جدی قهرمانی را هم به خود گرفته، هنوز نتوانسته در ورزشگاه مورد نظرش در تبریز به میدان برود و از همین رو از حمایت همه جانبه هوادارانش بی‌بهره مانده و این موضوع تاکنون بارها توسط قلعه‌نویی و مدیران این تیم بازگو شده است.

سرانجام بعد از مدتها، چندی پیش چمن ورزشگاه یادگار امام که کاشت و داشت آن در کرج انجام شده بود، در این ورزشگاه پهن شد تا تراکتوری‌ها امیدوار به حضور در این ورزشگاه باشند. حتی قبل از بازی این تیم با صبا در هفته یازدهم، باشگاه تراکتورسازی ورزشگاه یادگار امام را بعنوان ورزشگاه محل بازی به سازمان لیگ معرفی کرد.

اما تمرینی که تیم تراکتورسازی قبل از بازی با صبا در این ورزشگاه انجام داد، همه معادلات را بر هم ریخت. چرا که مشخص شد چمن این ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقه و حتی تمرین را هم ندارد. به همین دلیل تراکتوری‌ها با عجله نامه نگاری کردند تا بار دیگر محل برگزاری مسابقه خود را تغییر دهند.

ورزشگاه یادگار امام و چمن این ورزشگاه که در حال حاضر شرایط مسابقه و حتی تمرین را ندارد، بعید است که حداقل تا نیم فصل نیز به شرایط مطلوب برسد و آنطور که مشخص است، تراکتوری‌ها فعلا باید همچنان در ورزشگاه اختصاصی خود که گنجایش زیادی برای پذیرایی از هواداران این تیم ندارد به میدان بروند.

با توجه به طلسم سنگینی که سالها بر سر ورزشگاه نقش جهان سایه افکن شده بود و استفاده از این ورزشگاه را غیرممکن کرده بود، این بیم وجود دارد ورزشگاه یادگار امام نیز با طلسمی مشابه مواجه شده و تا مدتها استفاده از این ورزشگاه غیر ممکن شود.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .