تبیان، دستیار زندگی
قرار نبود سپاهان ویسی فصلی سرشار از بحران را تجربه کند. اما این اتفاق برای تیمی که لقب پرافتخارترین تیم در لیگ برتر را یدک می کشد به وقوع پیوسته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رگه‌های اختلاف در سپاهان

قرار نبود سپاهان ویسی فصلی سرشار از بحران را تجربه کند. اما این اتفاق برای تیمی که لقب پرافتخارترین تیم در لیگ برتر را یدک می کشد به وقوع پیوسته است.

بخش ورزشی تبیان
سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، سپاهانی‌ها در ابتدای فصل عبداله ویسی مربی تیم قهرمان فصل گذشته را به خدمت گرفتند تا تیره روزی های لیگ پانزدهم را به بوته فراموشی سپرده و با تغییراتی اساسی و توپی پر برای قهرمانی در لیگ شانزدهم خیز بردارند. اتفاقی که تاکنون ۱۸۰ درجه برعکس آن برای طلایی پوشان رقم خورده است.

ویسی با سپاهان همان شیوه‌ای را در پیش گرفت که در استقلال خوزستان رفته بود. بدون آن که تفاوت‌های این دو تیم و تفاوت‌های دو شهر اصفهان و اهواز را در نظر گرفته باشد. حالا که یک سوم از رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر گذاشته‌ایم، تیم تحت رهبری ویسی حال و روز خوبی در لیگ ندارد. اما قطعا سیر نزولی این تیم بسیار نگران کننده تر از جایگاه این تیم در جدول است.

سپاهان با همه تغییراتی که نسبت به سال قبل داشته، جایگاه آن در جدول تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد و این تیم تقریبا با همان شرایط فصل گذشته سیر طریق می کند.

باشگاه پر افتخار اصفهانی که در سال‌های گذشته بر خلاف ادوار اولیه لیگ از ثبات مدیریت چندانی هم بهره نمی‌برد و از شاخصه‌های این باشگاه تعویض زود به زود مدیران عاملش می باشد، اتفاق تکراری که در این فصل هم برای این باشگاه افتاد تا محسن طاهری عهده دار مدیریت این باشگاه شود.

حاصل مدیریت مشترک باقریان و طاهری و مربیگری عبداله ویسی در تیم سپاهان، حضور این تیم در یک سوم پایین جدول رده بندی و به طور کلی شرایط نا به سامان این باشگاه می باشد. اتفاقی که به هیچ وجه خوشایند سپاهانی و اصفهانی ها نیست.

اختلافات زیر پوستی و مطرح نشده بین مدیرعامل و سرمربی باشگاه نیز در عین مطرح نشدن، وجود دارد. اختلافاتی که به نظر می‌رسد روز به روز بر دامنه و وسعت آن افزوده شده و چه بسا منجر به این گردد که همکاری بین مدیرعامل و سرمربی تا پایان فصل دوام نداشته باشد.

از یک سو طاهری نسبت به بسیاری از خریدهایی که توسط ویسی در ابتدای فصل صورت گرفته و به خصوص خریدهای خارجی این تیم بحث دارد و معتقد است تعدادی از بازیکنان جذب شده در ابتدای فصل در حد تیم سپاهان نبودند. از یک سوی دیگر سرمربی سپاهان هم بر این عقیده است که مدیریت باشگاه فضای امن روانی برای تمرکز روی مسائل فنی برای وی ایجاد نکرده است.

روابط مدیرعامل باشگاه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مصداق کامل ضرب المثل «آتش زیر خاکستر» است. حال این اختلاف کی و کجا نمایان شود، سئوالی است که پاسخ آن را زمان مشخص می کند.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .