تبیان، دستیار زندگی
آتیلا حجازی: پستم رو فقط بخاطر پیغام های شخصی كه برام فرستادید و ناراحت بودید پاك كردم وگرنه هیچ دلیلی برای برداشتش نمی دیدم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پست جنجالی آتیلا حجازی در رابطه با پدرش

آتیلا حجازی: "پستم رو فقط بخاطر پیغام های شخصی كه برام فرستادید و ناراحت بودید پاك كردم وگرنه هیچ دلیلی برای برداشتش نمی دیدم."

بخش ورزشی تبیان

ورزش، حجازی، آتیلا حجازی، ورزش سه، نود، پست اینستاگرامی، اینستاگرام، فوتبال

آتیلا حجازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش دلیل پاک کردن پست جنجالی اش را توضییح داد. "آتیلا حجازی"، فرزند ناصر حجازی،اسطوره فوتبال ، اخیرا در صفحه اینستاگرامش پستی را با کنایه نسبت به برخی پیشکسوتان که بر علیه ناصر حجازی نظراتی را ارائه داده بودند منتشر کرد.

حجازی نوشت :

خواهشمندم از این پس از نام پدر من کسی مایه نذاره جایی.ایشون نه انسان بزرگی بوده،نه بهترین دروازه بان تاریخ ایران بوده و نه دومین دروازه بان قرن آسیاست.مربی گری هم که بلد نبوده و در زندگی شخصیش هم همیشه آویزون این و آن بوده که به جایی برسه.پس لطفا بزرگواران دست از این نام بردارن.اصلا تو تاج و استقلال نبوده اصلا کسی غلط کرده بگه حجازی انسان بوده.بابا بی خیالش بشید و بذارید حداقل اونجا راحت باشه.اسم یک آدم کوچیک رو که هیچ وقت نباید بیارید،ممنون».

پس از انتشار این پست جنجالی کامنت هایی هایی در زیر آن درج شد و آتیلا حجازی پست قبلی را پاک کرده و عنوان کرد که دلیل پاک کردن آن پست خواست مردم بوده است .

حجازی نوشت:

"پستم رو فقط بخاطر پیغام های شخصی كه برام فرستادید و ناراحت بودید پاك كردم وگرنه هیچ دلیلی برای برداشتش نمی دیدم."


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان