تبیان، دستیار زندگی
کارلوس کی روش، پنجشنبه شب و پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 با تبریک کسب سه امتیاز به بازیکنانش افزود: هر دو تیم تلاش خود را به کار بستند و تیم ایران به دلیل اینکه موقعیت های بیشتری ایجاد کرد و توانست ب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش: مزد بازی مقتدر خود را گرفتیم

کارلوس کی روش، پنجشنبه شب و پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 با تبریک کسب سه امتیاز به بازیکنانش افزود: هر دو تیم تلاش خود را به کار بستند و تیم ایران به دلیل اینکه موقعیت های بیشتری ایجاد کرد و توانست به گل دست یابد، استحقاق پیروزی را داشت.

بخش ورزشی تبیان
کی روش

وی افزود: ازبکستان هم در دقایقی از بازی موقعیت داشت، اما در مجموع ایران روند بازی را کنترل کرد.
کی روش در خصوص حضور نداشتن اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در ترکیب اصلی تیم ایران، گفت: هر سه تن ، آماده بودند، اما روش تاکتیکی خاصی داشتیم که نیاز به تغییر در ترکیب بود. با این حال در نیمه دوم، جهانبخش و آزمون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ازبک مبنی بر عملکرد خوب ایران و تلاش بی ثمر میزبان، توضیح داد: از لحاظ نظم تیمی و انفرادی خوب بودیم. دیدارهای گذشته ازبکستان را بررسی کردیم و در دیدار امشب از سرعت بالای تیم آنان متعجب شد؛ درکل میزبان، نمایش خوبی داشت؛ اما اسیر قدرت ایران شد.
سرمربی تیم ایران در خصوص رویارویی چند سال اخیر با ازبکستان، عنوان کرد: دیداری که چند سال قبل در تهران به ازبکستان باختیم، سخت ترین بازی ما مقابل آنان بود.
وی گفت: سه دیدار امروز، تنها بخشی از امتیازی است که باید برای رسیدن به جام جهانی کسب کنیم و به همین خاطر باید در ادامه نیز با تمرکز بالا به کارمان ادامه دهیم.
تیم ملی فوتبال ایران امروز با برتری ارزشمند یک بر صفر خارج از خانه ، مقابل ازبکستان به صدر جدول رده بندی گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا صعود کرد.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .