تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران علیرغم تمام تلاشی که برای بالا بردن جام داشتند، در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعداد های آینده ی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران علیرغم تمام تلاشی که برای بالا بردن جام داشتند، در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شدند.

بخش ورزشی تبیان

نوجوانان

تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار نهایی برابر عراق در ضربات پنالتی شکست خورد تا از لمس جام قهرمانی بازماند. تیم ملی ایران در دیدار ابتدایی این مسابقات برابر عربستان علیرغم اینکه با دو گل از این تیم عقب افتاد، توانست نتیجه را به سود خود برگرداند و در اولین گام از شکست، پیروزی بسازد. در ادامه راه بازیکنان تیم ملی به نمایش های خوب خود ادامه دادند و توانستند در مرحله گروهی با یک تساوی در برابر امارات و شکست هند به دور بعدی راه یابند.

تیم ملی جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد در یک دیدار یک طرفه با 5 گل تیم ویتنام را شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی بر کره شمالی غلبه کرد. دیدار فینال برابر تیم ملی عراق برگزار می شد که در مرحله گروهی با شکست کره، کار خود را مقتدرانه شروع کرده بود و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی هم دو بازی سنگین برابر ازبکستان و ژاپن را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

اما در دیدار فینال این نوجوانان عراقی بودند که در ضربات پنالتی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و با دقت بیشتری پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند. تیم ملی نوجوانان ایران علیرغم تمام شایستگی هایی که داشت از کسب جام قهرمانی باز ماند ولی با حمایت این تیم در آینده و قرار دادن این نوجوانان آینده دار در شرایط مسابقه می تواینم آینده ای خوب برای این نوجوانان و فوتبال ملی ایران رقم بزنیم.


منبع : ورزش 3