تبیان، دستیار زندگی
کارلوس کی روش عصر دیروز به فدراسیون فوتبال رفت تا بار دیگر ناراحتی سرمربی تیم ملی از شرایط موجود بالا برود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله دوباره کی روش به منتقدان

کارلوس کی روش عصر دیروز  به فدراسیون فوتبال رفت تا بار دیگر ناراحتی سرمربی تیم ملی از شرایط موجود بالا بگیرد.

بخش ورزشی تبیان

کارلوس کی روش

وی درباره ناراحتی اش و بیانیه اخیر خود به کاپ اظهار داشت: «ناراحت نیستم فقط واقعیت ها را می گویم. متاسفانه امسال فرصت یک بازی دوستانه را در تقویم فیفا داشتیم.»

وی ادامه داد: «دلیلش نمی دانم چیست اما هرچه هست ما هیچ بازی دوستانه نداشتیم. قرار بود یک اردو در  خارج از  کشور داشته باشیم و بازیکنان آماده شوند اما این اردو محقق نشد. واقعیت این است که این مشکلات تقصیر هیچ کسی نیست و از طرفی تقصیر همه هست.»

سرمربی تیم ملی درباره علت این ماجرا و اظهارات محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: «اگر یکی از اعضای هیئت رئیسه انتقاد کند، زشت است چرا که اگر از افشین پیروانی انتقاد می کنند یعنی به من انتقاد کردند و اگر این طور باشد تاج باید نظم و دیسیپلین ایجاد کند.

در گذشته یک عباس ترابیان داشتیم اما الان 2 یا 3 عباس ترابیان داریم. اگر ایشان می خواهند انتقاد کنند باید ابتدا به اردوی تیم ملی بیایند و ببینند چه افرادی بدون حقوق کار می کنند و سپس حرف هایشان را بزنند.»

وی افزود: «بنده از این اتفاقات شگفت زده نیستم، چرا که قبل از بازی با کره متوجه این اتفاقات بودم. به تاج گفته بودم که افرادی می خواهند تفرقه بیندازند. از آقای شیعی درخواست می کنم زمانی که کنار خانواده شان در حال خوردن غذا و دیدن تلویزیون هستند، بیایند افرادی را ببینند که ساعت های زیادی کار می کنند.»


منبع : کاپ