تبیان، دستیار زندگی
کارلوس کی روش در پیامی نوشت: به خاطر می آورید که هدفمان تبدیل غیرممکن به ممکن بود؟ این هدف اکنون دوباره دشوارتر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش: تیم ملی شایسته بیش از اینهاست

کارلوس کی روش در پیامی نوشت: "به خاطر می‌آورید که هدفمان تبدیل غیرممکن به ممکن بود؟ این هدف اکنون دوباره دشوارتر شده است.

بخش ورزشی تبیان
کی روش

بار دیگر موفق نشدیم. البته این امر اتفاق جدیدی خارج از زمین در دپارتمان سازمان‌دهی نیست: ما بار دیگر، دوباره و دوباره شکست می‌خوریم.

  • ما توانایی این را نداریم که از تیم ملی حمایت کنیم و یک اردوی خوب و حرفه‌ای خارج از کشور را هماهنگ کنیم؛ اردویی که امکانات حرفه‌ای، استاندارد و بین‌المللی داشته باشد.
  • ما توانایی این را نداریم که از تیم ملی حمایت کرده و یک بازی دوستانه پیدا کنیم تا بتوانیم بازیکنان جوان خود را توسعه بخشیم و به آن‌ها تجربه بین‌المللی اعطا کنیم.

باید بار دیگر عرض کنم که متأسفانه و طبق روال همیشه مسئولیت و تقصیر این اتفاقات با «هیچ‌کس» نخواهد بود.

تفکر زرنگ خیابانی که به دنبال پیدا کردن بهانه‌جویی‌ها و همه‌ گونه توجیهات است، جایگزین ظرفیت و توانایی لازمه برای یافتن راه حلهای مورد نیاز شده است و هرگز فراموش نکنید این‌ها همان افرادی هستند که به دنبال مقصر معرفی کردن دیگرانند.

ولی واقعیت نمی‌تواند از ما پنهان بماند: مدیریت خارج از زمین تیم ملی بار دیگر شکست خورد. در آخر اتفاقی که می‌افتد این است که ما تداوم و روند بسیار یکسانی در عدم ارائه راه‌حل‌های مناسب برای حمایت کامل از تیم ملی داریم.

هیچ‌گاه ارزش مدیریت خود را وقتی بهترین امکانات را در اختیار دارید، نسنجید. تحسین و تقدیر شما از یک مدیریت فوق‌العاده تنها باید زمانی صورت گیرد که بتوانیم از همه چیز به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.

بازیکنان ما استحقاق بهتر از این‌ها را دارند. تیم ملی ما شایستگی بهتری دارد و هواداران استحقاق خیلی بیشتر از این‌ها را دارند!

دوستان عزیزم! ما به بیشتر از این‌ها نیاز داریم. ما برای حضور در جام جهانی احتیاج بیشتری داریم. ما نیاز به تعهد حرفه‌ای و التزام کامل به هدف و مأموریتی داریم   که همان تبدیل کردن غیرممکن به ممکن است:  برای اولین بار دومین صعود پیاپی با تیم ملی به جام جهانی و دستیابی به روسیه 2018.

ارادتمند

کارلوس کی روش"


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .