تبیان، دستیار زندگی
اگرچه استقلال با ایده آل هایش برای یک بازی تماشاگرپسند فاصله دارد اما مهم این است که می داند چگونه امتیاز جمع کند. کسب 9 امتیاز در 3 بازی متوالی گواه این ادعاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خیز آرام آبی ها به صدر

اگرچه استقلال با ایده آل هایش برای یک بازی تماشاگرپسند فاصله دارد اما مهم این است که  می داند چگونه امتیاز جمع کند. کسب 9 امتیاز در 3 بازی متوالی گواه این ادعاست.

بخش ورزشی تبیان

استقلال تهران

اگر این جمله افتخاری را که گفته بود استقلال با او نمی بازد، خرافه  ای بیش نپنداریم، به این تحلیل می رسیم که استقلال بعد از دیدار سنتی پایتخت خیز آرام و تاکتیکی ای را برای حضور در جمع مدعیان بالای جدول برداشته است.

از زمانی که افتخاری به جای افشارزاده بر مسند مدیریتی باشگاه استقلال تکیه زده، تیم فوتبال این باشگاه نباخته  اما خرافه گویی مدیر جدید استقلال دلیلی بر نباختن های استقلال نیست. استقلال برای رسیدن به بالای جدول راه دشواری را سپری کرد. تغییرات گسترده این تیم در فصل جدید با سرمربی جوانش تردید  زیادی را در بین هواداران آبی به وجود آورده بود. این تردید در چند بازی ابتدایی فصل و حتی قبل از دیدار سنتی هواداران را تا حد زیادی نگران کرده بود اما پس از پایان همین بازی ماجرا طوری برای  شاگردان علیرضا منصوریان رقم خورد که خواسته هواداران آبی بود.

اگرچه استقلال با ایده آل هایش برای یک بازی تماشاگرپسند فاصله دارد اما مهم این است که  می داند چگونه امتیاز جمع کند. کسب 9 امتیاز در 3 بازی متوالی گواه این ادعاست. بدون شک یکی از دلایل این نتیجه گیری، سیوهای 3 امتیازی سیدمهدی رحمتی است. این دروازه بان مطمئن آبی   ها اگرچه در ابتدای فصل متزلزل نشان داد اما در 4،3 بازی اخیر نقش انکارناپذیری در نتیجه گیری تیمش ایفا کرده  و مهم تر از همه این که علیرضا منصوریان به یک وحدت تاکتیکی برای تیمش رسیده که این وحدت تاکتیکی بیشتر در خط دفاعی تیمش به چشم  می آید.

از وقتی هم که پادوانی به این جمع اضافه شده شرایط متفاوت تری را شاهد هستیم. این مدافع برزیلی باعث شده تا هرایر مگویان مدافع ارمنستانی و مطمئن استقلال به یک نیمکت نشین تبدیل شود. باید پذیرفت استقلال فعلی با استقلال ابتدای فصل کاملا تفاوت دارد و مطمئنا این خیز آرام آن   ها به بالای جدول شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.


منبع: اسپرت