تبیان، دستیار زندگی
امیدهای تیم جوانان ایران برای راه یابی به مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برای دومین بار در دو مسابقه کمرنگ تر شد و دیشب (دوشنبه) در دومین دیدار خود در این رقابتها برابر ژاپن به تساوی بدون گل رضایت داد. تیم ایران در دیدار قبلی خود برابر قطر نیز ب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی: تیم جوانان ایران سازمان یافته و منضبط بازی کرد

امیدهای تیم جوانان ایران برای راه یابی به مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برای دومین بار در دو مسابقه کمرنگ تر شد و دیشب (دوشنبه) در دومین دیدار خود در این رقابتها برابر ژاپن به تساوی بدون گل رضایت داد. تیم ایران در دیدار قبلی خود برابر قطر نیز به تساوی یک بر یک دست یافت.

بخش ورزشی تبیان
جوانان اسیا

مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان آسای و انتخابی جام جهانی 2017 به میزبانی بحرین در حال برگزاری است.
نتیجه این دیدار برای دو تیم شب نومیدکننده ای را رقم زد. تیم ایران در مرحله گروهی با ژاپن، قطر و یمن هم گروه است.
امیر حسین پیروانی سرمربی تیم جوانان ایران گفت: تیم ما سازمان یافته و منضبط بود و تمام فضاها را به خوبی پوشش داد. بازیکنان در حمله خیلی خوب بازی کردند، فرهنگ خوبی در تیم حاکم است و آنها به یکدیگر کمک می کنند.
وی در مورد این دیدار گفت: ژاپن مالکیت بیشتری در زمین داشت. ولی این موضوع عمدی بود. ما به آنها توپ را می دادیم و سپس فضاها را می گرفتیم. ما به آنها فرصت حرکت با توپ یا ارائه بازی خوب را ندادیم. بعد از نیمه اول برنامه را تغییر دادیم تا به ژاپن حمله کنیم و فرصت های بسیاری ایجاد کردیم.
آتسوشی اوچی یاما سرمربی تیم جوانان ژاپن نیز گفت: قبل از مسابقه انتظار بازی سختی را داشتم. ما با پاس کاری شروع خوبی در بازی داشتیم، ولی در حمله دقت و کیفیت نداشتیم. در نیمه دوم سعی کردیم که این مورد را اصلاح کنیم و عملکرد بهتری داشتیم، ولی نتوانستیم کار را تمام کنیم.
وی افزود: دفاع ما به خوبی از پس حریفان بلندقامت برآمد. فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم، چون گلی نخوردیم. در مجموع، بازی خوبی را از طرف بازیکنان شاهد بودیم. البته می خواستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم، ولی از نتیجه بازی راضی هستم.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .