تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی از بازیکنان کره جنوبی به علت ترس از تیم ملی ایران مواردی را بیان کرده اند که خلاف واقع است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانکو: کره ای ها ترسیده اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی از بازیکنان کره جنوبی به علت ترس از تیم ملی ایران مواردی را بیان کرده اند که خلاف واقع است.

بخش ورزشی تبیان

برانکو

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد بازی این تیم برابر کره جنوبی تصریح کرد: «همه ما انتظار داریم تیم ملی برنده باشد. در حال حاضر تیم های ملی دیگر به غیر از تیم ما، کره جنوبی، چین و ژاپن افول کرده و دچار افت شده اند؛ به همین علت خوش بین هستیم که تیم ملی برنده بازی باشد و کره جنوبی را شکست دهد.»

وی با اشاره به شرایط تیم ملی کره جنوبی در مورد تیم ملی کره ای که مقابل تیم ملی ایران در زمان مربیگری خودش بازی کرده تا به امروز گفت: «نمی خواهم مقایسه ای بین نسل ها داشته باشم اما آن زمان، بهترین نسل تاریخ فوتبال کره جنوبی را دیدیم و رسما چهارمین تیم دنیا بودند. یکی از بهترین بازی های تاریخ فوتبال آسیا بازی ایران- کره جنوبی بود؛ همان دیداری که ما عالی انجام دادیم و به عنوان یک مسابقه، بسیار خوب بود چون ما تیم چهارم دنیا را بردیم. آن زمان تیم ملی ایران در رنکینگ فیفا تیم پانزدهم بود.»

سرمربی پرسپولیس در مورد این که بیشترین تعداد بازیکنان تیم ملی از تیمش بودند، افزود: «این موضوع زیاد مهم نیست. مهم این است که بازیکنان لیگ ایران در این بازی برتری خود را نشان دادند. احسان حاج صفی یا تیموریان که وارد بازی شدند، آن ها هم  بار بازی را به دوش کشیدند و این نشان دهنده آن است که لیگ چقدر مهم است و چقدر باید به لیگ اهمیت دهیم اما امیدوارم که حرف های مرا دوباره برژس منتقل نکنید چون دفعه قبل حرف هایم طور دیگری منژس شد. من گفتم مربیان خارجی زیادی به ایران آمدند و کروات ها بیشترین تاثیر را داشتند اما اینطور برداشت شد که من گفتم مربیان ایرانی بودند ولی مربیان کروات تاثیرگذار بودند که منظور من این نبود.»

سرمربی پرسپولیس در مورد ادعای کره ای ها مبنی بر این که تهران شهر قشنگی نیست و از حضور در کشور ما احساس خوبی ندارند، تاکید کرد: «آن ها بازیکن هستند و همه جور حرفی به زبان می آورند و پرت و پلا می گویند. من هم در خیابان یک مانع دیدم کنار جاده که متوجه شدم در حال تعمیر جاده هستند. ظاهرا کسی که این حرف را زده، در یک گهواره طلایی به دنیا آمده است. فقط به همین علت نمی تواند از ایران خوشش بیاید. این حرف ها نشان می دهد کره ای ها ترسیده اند.»

سرمربی پرسپولیس همچنین به ماجرای حضور هافبک دفاعی تیمش در پست دفاع میانی واکنش نشان داد و گفت: «قرار نیست از کامیابی نیا در پست دفاع استفاده کنم. من فقط به دلیل کمبود مهره این کار را کردم و در بازی های دوستانه کامیابی نیا را یک خط عقب تر آوردم.»


منبع: اسپرت