تبیان، دستیار زندگی
برانکو ایوانکویچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش، گفت: از وضعیت تیم در مجموع رضایت کامل دارم. دیروز هم یک بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم و امروز هم دو جلسه تمرین را انجام دادیم. واقعا از شرایط فعلی راضی هستم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیکنان کره جنوبی ترسیده اند

برانکو ایوانکویچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش، گفت: از وضعیت تیم در مجموع رضایت کامل دارم. دیروز هم یک بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم و امروز هم دو جلسه تمرین را انجام دادیم. واقعا از شرایط فعلی راضی هستم.

بخش ورزشی تبیان
برانکو

وی در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، افزود: همه از تیم ملی انتظار برد داریم و دلمان می خواهد که تیم ملی در این مسابقه به پیروزی برسد. اکثر تیم های آسیایی افت داشته اند و به همین دلیل خوشبین هستیم تا تیم مقابل کره جنوبی به برتری برسد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره مقایسه تیم ملی فعلی با تیم ملی زمان سرمربیگری خودش، خاطر نشان کرد: نمی خواهم سال ها و نسل های مختلف را مقایسه کنم. در آن زمان بهترین نسل فوتبال کره در این تیم حضور داشتند و رسما چهارمین تیم فوتبال دنیا بودند. ما که پانزدهمین تیم دنیا در آن زمان بودیم توانستیم آن مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیسی های تیم ملی در بازی برابر ازبکستان خاطرنشان کرد: نمی خواهم در خصوص بازیکن خاصی اظهار نظر کنم ولی خوشحالم که تک گل ایران در این مسابقه را سید جلال حسینی به ثمر رساند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حضور چند بازیکن پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی و اینکه استقلال هیچ نماینده ای در ترکیب اصلی تیم ملی نداشته گفت: این موضوع چندان مهم نیست و مهم این است که بازیکنانی از لیگ ایران خودشان را نشان دادند. بازیکنانی مانند تیموریان و حاج صفی بازیکنانی بودند که بار بازی را به دوش کشیدند و خود این موضوع بیانگر اهمیت لیگ است اما امیدوارم حرف های من اشتباه منعکس نشود.

برانکو ادامه داد: متاسفانه چندی پیش حرف های من اشتباه منعکس شده بود. من گفته بودم که مربیان خارجی زیادی به ایران آمده اند اما مربیان کُروات تاثیر گذار بودند اما به اشتباه منعکس شده بود که من گفتم مربیان ایرانی مربیان خوبی هستند اما مربیان کروات تاثیر گذارند! در حالی که چنین چیزی را مطرح نکرده بودم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص جنگ روانی کره ای ها هنگام ورود به ایران و اینکه بازیکنان آنها مسائلی را درباره تهران مطرح کرده بودند، خاطر نشان کرد: نمی توانیم بگوییم که تهران زشت است. شاید کسانی که این حرف ها را زده اند در گهواره طلایی بزرگ شده اند! کسانی این حرف ها را می زنند ترسیده اند. من حرف های آنها را تایید نمی کنم.

برانکو در خصوص احتمال تعویق دیدار پرسپولیس و نفت به خاطر دیراضافه شدن ملی پوشانش، گفت: باید بازیکنان ملی پوش ما بازگردند تا ببینیم شرایط شان چگونه است. بعد از بازی با کره ۴ روز فرصت ریکاوری برای انها وجود دارد و امیدوارم که در فرم ایده آل قرار بگیرند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای تماشای دیدار ایران به ورزشگاه می رود یا خیر؟ گفت: به ورزشگاه نمی روم اما از طریق تلویزین بازی را می بینم.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .