تبیان، دستیار زندگی
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی، اسطوره این باشگاه شرکت کردند. دیروز غم بزرگی در چهره سرخ پوشان دیده می شد، حالا آن ها بعد از فوت کاپیتان خود، دومین داغ بزرگشان را پشت سر گذاشتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وداع فوتبالی ها با سرطلایی فوتبال

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی، اسطوره این باشگاه شرکت کردند. دیروز غم بزرگی در چهره سرخ پوشان دیده می شد، حالا آن ها بعد از فوت کاپیتان خود، دومین داغ بزرگشان را پشت سر گذاشتند. پیکر همایون بهزادی بعد از تشییع در ورزشگاه شهید شیرودی در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد تا او نیز در کنار رضا احدی و ناصر حجازی قرار بگیرد.

بخش ورزشی تبیان
وداع فوتبالی ها با سرطلایی فوتبال

اسطوره های سرخابی که تا چند سال قبل در کنار هم می نشستند و خاطراتشان را مرور می کردند اما حالا باید در یک دنیای دیگر همدیگر را ملا قات کنند. حضور افراد مشهور در مراسم تشییع پیکر بهزادی باعث تجمع هواداران فوتبال شد. علی پروین، رضا وطنخواه، حمید جاسمیان، محمد حسن انصاری فرد، محمود خوردبین به همراه خانواده اش، علی اکبر طاهری به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از جمله حسین عبدی ، جعفر کاشانی و دکتر محمدرضا زادمهر، نفرات سرشناس حاضر در مراسم خاکسپاری زنده یاد بهزادی بودند. خانواده مرحوم رضا احدی هم برای شرکت در این مراسم به قطعه نام آوران آمده بودند.
 محمد پنجعلی که در حین خاکسپاری به شدت می گریست و متاثر شده بود، از خود بی خود شد و روی مزار همایون بهزادی افتاد و همه لباس هایش خاکی شد. وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در مراسم تشییع، دقایقی کنار بهرام افشارزاده و علی اکبر طاهری نشست.
لحظاتی پس از حضور وزیر ورزش یکی از لیدرهای باشگاه استقلال به سمت وی رفت و با او به جر و بحث پرداخت. فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه 90، پرویز مظلومی به همراه جمعی از لیدرهای باشگاه استقلال ، علی دایی، سرمربی صبای قم و پیشکسوت پرسپولیس ، امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال، سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال ، حامد لک ، محمد نوازی مربی تیم استقلال و ناصر محمدخانی از حاضران در مراسم تشییع بودند. فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی گلزنان 3 دهه پیش تیم پرسپولیس درحالی که در کنار یکدیگر بودند، به یک باره علی پروین از پشت آن ها را در آغوش کشید و این صحنه همه حاضران را به شدت متاثر کرد و اکثر حضار همراه با این 3 نفر که در حال گریستن بودند، اشک ریختند. محمد رویانیان و علی فتح ا...زاده مدیران عامل پیشین باشگاه پرسپولیس و استقلال هم از جمله حاضران در این مراسم بودند که تعداد زیادی از علاقه مندان به 2 باشگاه سرخابی آن ها را احاطه کرده بودند. هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی هم از شرکت کنندگان در مراسم تشییع بود . محمد مایلی کهن در حالی که می گریست، به قطعه نام آوران رسید و در حین گذر از کنار محل دفن ورزشکارانی که آن جا آرمیده اند، به اسم و یادشان می پرداخت و زمزمه می کرد.


منبع: خراسان