تبیان، دستیار زندگی
در لیست جدید تیم ملی 4 پرسپولیسی و 3 استقلالی حضور دارند. استقلال نسبت به لیست قبلی شرایط بهتری دارد چون علاوه بر خسرو حیدری و امید ابراهیمی، میثم مجیدی هم برای بازی با عمان دعوت شده است. از پرسپولیس هم که 4 نفر دعوت شده اند. عالیشاه، طارمی و رضاییان در ک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتراض استقلال به لیست تیم ملی

در لیست جدید تیم ملی 4 پرسپولیسی و 3 استقلالی حضور دارند. استقلال نسبت به لیست قبلی شرایط بهتری دارد چون علاوه بر خسرو حیدری و امید ابراهیمی، میثم مجیدی هم برای بازی با عمان دعوت شده است. از پرسپولیس هم که 4 نفر دعوت شده اند. عالیشاه، طارمی و رضاییان در کنار سوشا مکانی .حضور سوشا مکانی در لیست تیم ملی نکته جالبی است. او در شرایطی به تیم ملی دعوت شد که کارلوس کروش محمدرضا اخباری را به تیم امید داد. در این حالت جا برای سوشا باز شد.

بخش ورزشی تبیان
استقلال

استقلالی ها می گویند وقتی ما صدرنشین هستیم چرا باید از پرسپولیس نفرات بیشتری دعوت شوند. پرسپولیس تا قبل از بازی با تراکتورسازی(که لیست تیم ملی اعلام شد) در مکان چهاردهم جدول قرار داشت و خیلی ها می گفتند شاید 2 بازیکن هم از این تیم دعوت نشوند. مثلا عالیشاه که مصدوم بود یا سوشا که جنجال کرده بود اما هر دوی آن ها دعوت شدند.

جایگاه تیم ها برای کی روش مهم نیست

یکی از دستیاران کارلوس کی روش می گوید: «سرمربی تیم ملی کاری به جایگاه تیم ها در جدول ندارد. شاید اگر استقلال هم پایین جدول بود کارلوس همین تعداد استقلالی را دعوت می کرد، چون به کار آن ها اعتقاد دارد.» پرسپولیسی ها هم طبعا از انتخاب اخیر کی روش راضی هستند، چون در بدترین روزهای این تیم 4 نفرشان را دعوت کرد.

چرا سجاد نیست؟

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی آخرین نکته لیست بود. به خوبی پیداست که کروش او را در اردوی قبلی دعوتش نکرد، تا تلنگری خورده باشد وگرنه نمی توان گفت ملاک دعوت از او حضور در الغرافه و بازی برای این تیم بوده. مسعود تا قبل از اعلام لیست تنها یک بازی 65 دقیقه ای برای الغرافه انجام داد که اتفاقا ضعیف کار کرد.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در مورد لیست جدید تیم ملی می گوید: «به نظر آقای کی روش احترام می گذاریم اما واقعا چرا مهاجمی مثل سجاد شهباززاده که تحسین تمام کارشناسان را برانگیخته، نباید دعوت شود؟» خود سجاد سکوت کرده و امیدوار است درآینده دعوت شود. او 3 هفته مصدوم بود و حالا می خواهد خودش را دوباره به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد.

بیشترین سهمیه برای پرسپولیس

مسعود شجاعی هم دوباره دعوت شده که قابل پیش بینی بود. لژیونرها هم هستند. جالب این که پرسپولیس که شرایط خوبی در جدول ندارد، با 4 بازیکن از همه تیم ها بیشتر سهمیه دارد، حتی از استقلال، سپاهان و ذوب آهن.

درهای تیم ملی بسته نیست

کار اصلی تیم ملی مرحله بعد شروع می شود و صعود تیم ما از این مرحله قطعی است. یکی از نزدیکان تیم ملی می گوید: «درهای تیم ملی روی هیچ کس بسته نیست و هرکس در لیگ خوب کار کند مسلما در اردوهای بعدی دعوت خواهد شد.»

بازگشت شجاعی

-بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی آخرین نکته لیست بود. به خوبی پیداست که کروش او را در اردوی قبلی دعوتش نکرد، تا تلنگری خورده باشد وگرنه نمی توان گفت ملاک دعوت از او حضور در الغرافه و بازی برای این تیم بوده. مسعود تا قبل از اعلام لیست تنها یک بازی 65 دقیقه ای برای الغرافه انجام داد که اتفاقا ضعیف کار کرد.


منبع: فوتبال