تبیان، دستیار زندگی
یکی از چهره های ویژه بازی ستارگان ایران و جهان عادل فردوسی پور است. عادل گفته بود تا حالا کنار نابغه ای چون علی کریمی بازی نکرده بودم که بعضی ها بعد از این جمله او گفتند عادل علایق دوران جوانی اش را لو داد و ثابت کرد که طرفدار پرسپولیس و علی کریمی است!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردوسی‌پور: طرفدار کریمی و مجیدی بودم


یکی از چهره‌های ویژه بازی ستارگان ایران و جهان عادل فردوسی‌پور است. عادل گفته بود تا حالا کنار نابغه‌ای چون علی کریمی بازی نکرده بودم که بعضی‌ها بعد از این جمله او گفتند عادل علایق دوران جوانی‌اش را لو داد و ثابت کرد که طرفدار پرسپولیس و علی کریمی است!

فردوسی‌پور و کریمی

جالب این‌که چندی قبل در نظرسنجی برنامه نود هم علی کریمی عنوان محبوب‌ترین بازیکن بعد از انقلاب را کسب کرد. عادل می‌گوید: «خب علی کریمی که نیازی به تعریف ندارد. به نظر من هیچ اشکالی ندارد که من به عنوان مجری برنامه نود بگویم خیلی علی کریمی را دوست دارم. مثلا من فوتبال فرهاد مجیدی و نامجومطلق را هم خیلی دوست داشتم و کلا طرفدار بازیکنان تکنیکی و فانتزی بودم. در اروپا هم لیورپول و بارسا را دوست دارم و از طرفداران بازی استیون جرارد بودم. در تمام دنیا گزارشگران علایق شخصی خود را اعلام می‌کنند که اشکالی هم ندارد ولی این علایق را نباید در گزارش‌ها و اجرای خود نشان بدهند.

با این حال من قبول دارم که در ایران حساسیت‌های خاصی وجود دارد و یک گزارشگر یا مجری نباید بگوید من طرفدار چه تیمی هستم. هرچند من واقعا طرفدار تیم خاصی نیستم و سعی می‌کنم همه را دوست داشته باشم.»
جالب این‌که علی کریمی هم علاوه بر شوخی‌هایی که با عادل کرد و کنایه‌هایی که زد آخر یکی از جلسات تمرینی گفت: «فردوسی‌پور را دوست دارم چون سلامت است و سمت هیچ باند و گروهی نمی‌رود.»

بخش ورزشی تبیان

منبع: خراسان