تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید علی پروین باوجود کناره گیری از مدیریت تیم فوتبال ستارگان به این تیم اضافه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی: از حضور در تیم ستارگان ایران خوشحالم


کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید علی پروین باوجود کناره‌گیری از مدیریت تیم فوتبال ستارگان به این تیم اضافه می‌شود.

کریمی

علی کریمی بعد از حضور در تمرین تیم فوتبال ستارگان ایران به منظور دیدار با تیم ستارگان جهان گفت: خوشحالم که در این تیم حضور دارم و قرار است مقابل چند تن از بهترین فوتبالیست‌های دنیا قرار بگیرم. نکته جالب این بازی این است که عواید آن در کارهای خیریه استفاده می‌شود که امیدوارم در آینده بیشتر شاهد از این قبیل دیدارها باشیم.
وی ادامه داد: هر بازیکنی می‌تواند بیاید و به این تیم کمک کند چرا که ما می‌خواهیم از بیماران ام اسی حمایت کنیم و باز هم امیدوارم در آینده از این قبیل بازی‌ها بیشتر برگزار شود. من با کسی مشکلی ندارم و این تیم ارث پدری من نیست. از یاریار هم تشکر می‌کنم که باعث شد این دیدار برگزار شود. امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.
کریمی در پایان درباره کناره‌گیری علی پروین از مدیریت فنی این تیم نیز گفت: نه، ان‌شاءالله او به این تیم می‌آید و شاهد حضور او هستیم.
علی کریمی همچنین پس از تمرین گفت: از امروز به تمرینات اضافه شدیم و در کنار بازیکنان تیم هنرمندان مشغول به تمرین هستیم و ان‌شاالله تا روز جمعه آماده شویم و مقابل تیم منتخب جهان بازی خوبی انجام دهیم.
وی ادامه داد:‌ این کار حرکت خوبی بود و از یاریار تشکر می‌کنم که این بازی را تدارک دید.

کریمی با بیان اینکه پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد اظهار کرد:‌ این تیم می‌تواند در ادامه لیگ حتی به صدر جدول برسد به شرطی که بازیکنان با دقت‌تر عمل کنند و موقعیت‌ها را به راحتی از دست ندهند. ان‌شاالله بازی به بازی پرسپولیس بهتر می‌شود و با یک برد می‌تواند انگیزه کافی را به دست بیاورد.
کریمی در مورد حضور فرهاد مجیدی در این تیم افزود: هرکسی به این تیم می‌آید دستش درد نکند. باید هرچه زودتر بازیکنان به تمرینات اضافه شوند چرا که در مقابل حریف دست و پاشکسته‌ای به میدان نمی‌رویم.
کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار می‌تواند باعث آشتی او و علی دایی شود تاکید کرد: نمی‌دانم چرا دنبال مسایل حاشیه‌ای هستید. هر کس از بازیکنان استقلال و پرسپولیس که در این تیم حاضر شوند دست‌شان درد نکند. تیم منتخب جهان هم بازیکنان بزرگی دارد و این بازی قطعا زیبا خواهد شد.
وی اضافه کرد: هنوزبه آمادگی کامل نرسیده‌ام و مطمئنم که این دیدار سومین بازی من بعد از خداحافظی از فوتبال بوده است. دیدید که بازیکنان تیم هنرمندان آماده‌تر از ما ظاهر شدند و بازیکنانی مانند نیکبخت و هاشمی نسب از من آماده‌تر بودند.
کریمی

کریمی با بیان اینکه پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد اظهار کرد:‌ این تیم می‌تواند در ادامه لیگ حتی به صدر جدول برسد به شرطی که بازیکنان با دقت‌تر عمل کنند و موقعیت‌ها را به راحتی از دست ندهند. ان‌شاالله بازی به بازی پرسپولیس بهتر می‌شود و با یک برد می‌تواند انگیزه کافی را به دست بیاورد.
کاپیتان سابق سرخپوشان همچنین درباره عملکرد برانکو خاطرنشان کرد: برانکو مربی بزرگی است و قبلا امتحانش را پس داده است. تنها او در نتایج پرسپولیس دخیل نیست و مدیریت هم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. مطمئنم که این تیم می‌تواند در ادامه موفق شود. برانکو بهترین مربی خارجی تاریخ فوتبال ما بعد از انقلاب است و رتبه سوم جام ملت‌های آسیا را در کارنامه داشته است. اگر هواداران حمایت کنند قطعا تیم موفق می‌شود.
کریمی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا او قصد دارد به نیمکت پرسپولیس اضافه شود گفت: اصلا قصد مربیگری ندارم و آن‌هایی که در این تیم حضور دارند می توانند این تیم را به صدر جدول نزدیک کنند.

بخش ورزشی تبیان



ایسنا