تبیان، دستیار زندگی
امروز 8 بازیکن به سفارت هندوستان رفتند و پاسپورت شان را برای بازی با تیم ملی هندوستان تحویل دادند. امین حاج محمدی،امید ابراهیمی ، خسرو حیدری و روزبه چشمی 4 بازیکن استقلال بودند که در سفارت حاضر شدند و حضور همزمان آنها با پرسپولیسی ها در سفارت جال توجه بود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

8 ملی پوش از استقلال و پرسپولیس


امروز 8 بازیکن به سفارت هندوستان رفتند و پاسپورت شان را برای بازی با تیم ملی هندوستان تحویل دادند. امین حاج محمدی،امید ابراهیمی ، خسرو حیدری و روزبه چشمی 4 بازیکن استقلال بودند که در سفارت حاضر شدند و حضور همزمان آنها با پرسپولیسی ها در سفارت قابل توجه بود. بازیکنان دو تیم تهرانی که در بازی هفته گذشته طعم شکست را چشیدند برای حضور در اردوی تیم ملی انگیزه زیادی داشتند و در رابطه با بازی های هفته گذشته برابر تیم های اصفهانی با هم صحبت می کردند.

فوتبال

4 سرخپوش از تیم ته جدولی
سوشامکانی که در سه بازی ابتدایی لیگ به دلیل محرومیت حضور نداشت هم در سفارت حاضر بود. مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و رامین رضائیان سه ملی پوش دیگر پرسپولیس بودند که امیدوار هستند برای این بازی همراه تیم ملی باشند.احمدزاده زمانی که در تراکتور بود پیش از بازی با ازبکستان و ترکمنستان به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.
چهار سپاهانی و چند غایب
از تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر 4 بازیکن به سفارت رفتند. سپاهانی هم 4 نماینده دارند که دیروز برای تحویل دادن پاسپورت هایشان به تهران آمدند. احسان حاج صفی که در سه بازی گذشته ستاره تیمش بوده همراه وریا غفوری دفاع راست این تیم باز هم نفرات مورد اعتماد کی روش هستند. علی کریمی و مهدی شریفی دو جوان سپاهان که در سه بازی گذشته نقشی تاثیرگذار در بردها داشتند و گل های حساسی را زدند نیز در بین دعوت شدگان دیده می شدند. از سپاهان باز هم جای خالی محمدرضا خلعتبری و هادی عقیلی در تیم ملی خالی است که کی روش روی آنها نظری ندارد . شهاب گردان هم که در دو بازی ابتدایی لیگ دروازه اش را بسته نگه داشت و در دیدار با پرسپولیس هم سیوهای خوبی داشت دعوت نشده است.
 سربازان تراکتور و یک تبریزی
تراکتورسازی در این فصل تغییرات عمده ای داشته و پیش بینی می شود بعد از هماهنگی کامل نفرات ،این تیم نماینده های بیشتری داشته باشد.محمدرضا اخباری که در اردوی آخر تیم ملی قبل از بازی با ترکمنستان حضور داشت با عملکردش در سه هفته ابتدایی لیگ درون دروازه تراکتورسازی باز هم مورد توجه کی روش قرار گرفت. بختیار رحمانی که همیشه مورد علاقه کی روش بوده و همچنین سروش رفیعی هم پاسپورت دادند. سامان نریمان جهان جوان موفق تراکتور در سه بازی گذشته و فصل قبل هم به تهران امد و با دعوت به تیم ملی قرار نگرفتن جزو کاندیدای انتخاب بهترین های لیگ چهاردهم را فراموش کرد.
 مظاهری باز هم مهر تائید گرفت
رشید مظاهری سورپرایز کی روش در لیست است که برای دومین بار دعوت شد.این دروازه بان که برابر استقلال خوب بود و فصل گذشته هم کمک زیادی به ذوبی ها کرد این بار مهر تائید کی روش را از آن خود کرد. او دیروز به همراه سایر همبازیانش به سفارت هندوستان رفت. مهرداد قنبری دیگر بازیکنی که در تیم یحیی گل محمدی چهره شد هم بار دیگر به تیم ملی دعوت شد البته او در لیست قبلی تیم ملی هم بود اما همراه این تیم به اردو نرفت.کاوه رضایی مهاجم شش دانگ ذوب آهن که هنوز در این فصل پایش به گلزنی باز نشده به همراه مرتضی تبریزی دیگر مهاجم ذوب هم به سفارت رفتند.مسعود حسن زاده که در این فصل فقط 24 دقیقه به میدان رفته مجددا در لیست کی روش است.

سهم صبا از تیم ملی 2 بازیکن است. هاشم بیگ زاده پای ثابت تیم ملی و مدافع سابق استقلال به همراه جلال الدین علی محمدی امروز به سفارت هندوستان رفتند که در میان آنها جای خالی امیرحسین صادقی دیده می شد.او در آخرین اردوی تیم ملی به خاطر مصدومیت خط خورد.
مارکوپولو و دوستان در سفارت
سهم ملوان هم در تیم ملی 5 بازیکن است. حسین ماهینی بعد از دریافت مجوز بازی و ارائه عملکرد خوب برای ملوان باز هم به تیم ملی دعوت شد که آمادگی او باعث خوشحالی کی روش شده است. سیدحسین حسینی هم دیگر دروازه بان حاضر در این لیست است. کنعانی زادگان و پورقاز دو مدافع ملوان هم در این اردو باید خودشان را به کی روش معرفی کنندگان. اما خبرجالب از ملی پوشان ملوان بازگشت دوباره فرزاد حاتمی است که نامش در اردوی قبلی هم بود. مارکوپولو باز هم مورد توجه کی روش قرار گرفته و این بار با ملوان لباس تیم ملی را برتن می کند.
صادقی غایب بزرگ صبا

سهم صبا از تیم ملی 2 بازیکن است. هاشم بیگ زاده پای ثابت تیم ملی و مدافع سابق استقلال به همراه جلال الدین علی محمدی امروز به سفارت هندوستان رفتند که در میان آنها جای خالی امیرحسین صادقی دیده می شد.او در آخرین اردوی تیم ملی به خاطر مصدومیت خط خورد.
نفتی با سید جلال سه نفر شدند
سه بازیکن نفت تهران هم دیروز به سفارت رفتند. علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ برتر به همراه سیدجلال حسینی و وحید امیری با سپاهانی ها و تراکتوری ها در سفارت حاضر بودند. سیدجلال بعد از مدت ها با یک تیم ایرانی به تیم ملی دعوت شد.مهدی مومنی که فصل قبل از استقلال خوزستان در اردوی تیم ملی حضور داشت بعد از نفتی شدن در لیست تیم ملی قرار نگرفته است.ارسلان مطهری هم به دلیل مصدومیت دعوت نشده است.
سهم یک نفره سایپا و راه آهن
راه آهن و سایپا هر کدام یک نماینده در تیم ملی دارند. مهدی ترابی از سایپا و میلاد محمدی از راه آهن دیروز به سفارت رفتند. وحید محمدزاده که پیش از این به اردو دعوت شده بود در جمع ملی پوشان سایپا نیست و رامین رضائیان هم که فصل قبل از راه آهن به تیم ملی دعوت می شد این بار به عنوان یک پرسپولیسی در اردو حضور دارد.
جامانده های لیست کی روش
جابرانصاری بازیکن فصل قبل گسترش فولاد با پوشیدن پیراهن آبی فعلا از تیم ملی دور شده است. به غیر از او مهدی مومنی ،امیرحسین صادقی و هادی محمدی از لیست قبلی در این لیست حضور ندارند.
6 دروازه بان
به گفته مسوولان تیم ملی 6 دروازه بان به تیم ملی دعوت شده اند اما 5 دروازه بان از لیگ پاسپورت شان را تحویل داده اند که شامل؛سید حسین حسینی، رشید مظاهری، سوشا مکانی ، محمدرضا اخباری و علیرضا بیرانوند هستند و علیرضا حقیقی دروازه بان اول تیم ملی هم در لیست حضور دارد .

بخش ورزشی تبیان


منبع: ورزش 3